تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 21:46
295 بازدید
کد خبر : 208638

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دو پوسته شبیه به هم دارد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دو پوسته شبیه به هم دارد

بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare 2 متوجه شده اند که این بازی دارای دو پوسته اپراتور است که به طرز تکان دهنده ای شبیه هم هستند. یکی از پوسته‌ها در اواسط فصل ۲ Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه شد و شباهت‌ها بلافاصله متوجه شدند. استقبال از Call of Duty: Modern Warfare 2

بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare 2 متوجه شده اند که این بازی دارای دو پوسته اپراتور است که به طرز تکان دهنده ای شبیه هم هستند. یکی از پوسته‌ها در اواسط فصل ۲ Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه شد و شباهت‌ها بلافاصله متوجه شدند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

استقبال از Call of Duty: Modern Warfare 2 در فصل ۲ متفاوت است، علیرغم اینکه به روز رسانی، محتوای جدیدی را برای تازه کردن تجربه چند نفره اضافه کرده است. با این حال، Infinity Ward شانس دیگری برای بازگشت بازی به مسیر درست با فصل دوم Reloaded دارد که نوید نقشه‌های جدید و حتی یک سلاح جدید را می‌دهد. باید دید که آیا این شرکت می‌تواند بسیاری از طرفدارانی را که به بازی پشت کرده‌اند، بازگرداند، به خصوص با توجه به آن‌هایی که به این عنوان چسبیده‌اند و متوجه مشکل دیگری در آن شده‌اند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\22.jpg

این شباهت توسط Redditor The_Wun_White_Wolf مورد توجه قرار گرفت، که اشاره کرد که پوسته برای هر دو اپراتور پیش‌فرض Rangers 1 و Operator Horangi شباهت‌های زیادی با هم دارند. در حالی که برخی از جزئیات کوچک، مانند ماسک تمام صورت هورنگی، متفاوت هستند، سیلوئت گسترده آن یکسان است و به نظر می رسد که دقیقاً از هود و شنل استفاده می کند. بازیکنان حاضر به سرعت به این نکته اشاره کردند که کاپوت و شنل حتی در دو پوسته Call of Duty: Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ استفاده شده است که مورد پسند همه قرار نگرفت. تعدادی از گیمرها قبلاً خواستار بازگشت Call of Duty: Modern Warfare Operators شده‌اند و برای برخی، مطمئناً این موضوع تبدیل به "مواظب باشید چه آرزویی دارید".

C:\Users\mohammad\Downloads\1\33.jpg

حتی از زمان انتشار اولیه بازی، بحث‌های زیادی در مورد پوسته‌های Operator در بازی وجود داشته است. یکی از جنجال‌های قبلی این بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ستاره‌های فوتبال لیونل مسی، نیمار و پل پوگبا را به بازی اضافه کرد. این یک کراس اوور بود که برای بازی چندان منطقی نبود و نگرانی زیادی در مورد تأثیر منفی آن بر لحن تیرانداز نظامی داشت. این جنجال در نهایت محو شد، اگرچه تا به امروز آنها تنها اپراتورهایی هستند که کاملاً بر اساس ارقام دنیای واقعی هستند، بنابراین مشخص نیست که Infinity Ward علاقه زیادی به اضافه کردن مجدد محتوای مشابه داشته باشد یا خیر.

این بازی دارای اپراتورهای زیادی برای انتخاب بازیکنان است و به نظر می رسد که Infinity Ward به زودی گزینه های بیشتری را اضافه خواهد کرد. اخیراً اعلام شد که شردر شردر TMNT به بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 می آید و یک همکاری بزرگ را برای بازی رقم می زند. اگرچه بخشی از طرفداران قدیمی این فرنچایز طرفداران زیادی از این نوع کراس اوورها نیستند، زیرا آنها از ریشه های Call of Duty چند نفره دور می شوند، در دوره ای از پوسته ها و کراس اوورهای رنگارنگ در اکثر بازی های چند نفره، Call of وظیفه به سادگی همگام شدن با زمان است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.