تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 21:27
127 بازدید
کد خبر : 206387

باگ عجیب خدای جنگ راگناروک تمام قلمرو را سفید می کند

باگ عجیب خدای جنگ راگناروک تمام قلمرو را سفید می کند

  یک بازیکن God of War Ragnarok باگ عجیبی را کشف کرد که ظاهراً یک قلمرو را کاملاً سفید کرد. در حالی که دنباله God of War در جریان Fimbulwinter می گذرد، به نظر نمی رسید که این منظره ناشی از هوای برفی در بازی باشد.   God of War Ragnarok که در سال ۲۰۲۲

 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

یک بازیکن God of War Ragnarok باگ عجیبی را کشف کرد که ظاهراً یک قلمرو را کاملاً سفید کرد. در حالی که دنباله God of War در جریان Fimbulwinter می گذرد، به نظر نمی رسید که این منظره ناشی از هوای برفی در بازی باشد.

 

God of War Ragnarok که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، دومین و آخرین بازی در فصل نورس این فرنچایز است. این داستان کریتوس و پسرش آترئوس را دنبال می‌کند که از طریق نه قلمرو سفر می‌کنند تا راهی برای توقف راگناروک بیابند، همگی در حالی که با خشن‌ترین خدایان نورس مانند ثور و اودین می‌جنگند. این بازی مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله بهترین اجرا برای کریستوفر قاضی در نقش کریتوس و بهترین روایت در The Game Awards 2022 به دست آورد و به عنوان بهترین بازی سال مجله TIME انتخاب شد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

با این حال، حتی بهترین بازی‌هایی مانند God of War Ragnarok هنوز هم هر از گاهی دچار اشکالات و باگ‌هایی می‌شوند و به نظر می‌رسد بازیکن Zark937 یکی را کشف کرده است که بر بافت یک قلمرو تأثیر می‌گذارد. در یک پست Reddit، آن‌ها عکسی را به اشتراک گذاشتند که یک Svartalfheim کاملا سفید را نشان می‌داد که در اصل سبزتر و سنگی‌تر به نظر می‌رسد، و درخواست رفع اشکال کردند، زیرا حتی پس از شروع مجدد بازی همچنان ادامه داشت.

 

بسیاری از بازیکنان God of War Ragnarok در نظرات به همان اندازه که در ابتدا فکر می‌کردند به عکس گرفته شده از Midgard و Niflheim نگاه می‌کنند که در واقع در بازی پوشیده از برف هستند، توسط این باگ گیج شده بودند. خوشبختانه، چند نفر راه‌حل‌هایی برای این مشکل ارائه کردند که نشان می‌دهد محیط سفید شده است، زیرا ممکن است پخش‌کننده کنتراست بالایی داشته باشد، یا ممکن است به طور تصادفی تنظیمات دسترسی را به هم زده باشند. در یک به روز رسانی، Zark937 گفت که به دلیل اولی است که به طور تصادفی در تنظیمات آن را روشن کردند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\god-of-war-ragnarok-preview-screenshot-2.jpg

بیش از دو ماه از عرضه بازی God of War Ragnarok می گذرد، اما بازیکنان هنوز هم راه های جالبی برای بازی پیدا می کنند. بسیاری از بازیکنان اغلب خود را در حال کاوش در قلمروها و انجام ماموریت‌های جانبی می‌بینند، مانند بازی دل‌انگیز Favor با عنوان «Across the Realms» تا تخم‌های عید پاک را که ممکن است در حین پیشروی در داستان اصلی از دست داده باشند، بیابند. در همین حال، بازیکنان دیگر نیز روی مودها برای تغییر ظاهر کریتوس در بازی و موارد دیگر آزمایش کرده اند.

 

با اتمام دوران نورس، بسیاری از طرفداران از God of War درخواست کرده‌اند که اسطوره‌های دیگری مانند آزتک، مایا و مصر را در بازی بعدی کشف کند. اگرچه هنوز خیلی زود است که بگوییم سونی سانتا مونیکا ممکن است خدای جنگ را در کجا قرار دهد، موفقیت Ragnarok قطعاً امتیاز این فرنچایز را برای سال‌های آینده تقویت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.