تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 16:36
166 بازدید
کد خبر : 201596

دانلود ترینر بازی Dungeon Siege II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dungeon Siege II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dungeon Siege II از زمانی که شما بر شری که سرزمین Ehb را گرفتار کرده بودید، یک نسل می گذرد، و اکنون… یک تهدید جدید بیدار شده است. در Dungeon Siege II، دنباله‌ای بر پرفروش‌ترین بازی RPG از Gas Powered Games، از شما خواسته می‌شود تا دوباره شمشیر و طلسم را به

دانلود ترینر بازی Dungeon Siege II از زمانی که شما بر شری که سرزمین Ehb را گرفتار کرده بودید، یک نسل می گذرد، و اکنون… یک تهدید جدید بیدار شده است. در Dungeon Siege II، دنباله‌ای بر پرفروش‌ترین بازی RPG از Gas Powered Games، از شما خواسته می‌شود تا دوباره شمشیر و طلسم را به کار بگیرید تا دنیا را از یک افتضاح فزاینده نجات دهید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Dungeon Siege II از زمانی که شما بر شری که سرزمین Ehb را گرفتار کرده بودید، یک نسل می گذرد، و اکنون… یک تهدید جدید بیدار شده است. در Dungeon Siege II، دنباله‌ای بر پرفروش‌ترین بازی RPG از Gas Powered Games، از شما خواسته می‌شود تا دوباره شمشیر و طلسم را به کار بگیرید تا دنیا را از یک افتضاح فزاینده نجات دهید.

ترینر  Dungeon Siege II هزار سال پیش، صلیبی‌های آزونای در نبرد نهایی شورش یک قرنی، شمشیرها را با لژیون‌های زاراموت در هم شکستند. وقتی خدای ظالم زاراموت ضربه نهایی را از سپر لرزان آزونای زد، زمین لرزید. در آن لحظه، نیروهای سحر و جادو رها شدند و هر دو ارتش در یک فاجعه درخشان غرق شدند که چندین هفته در سراسر دشت اشک امتداد داشت. تنها یک زمین بایر زخمی به عنوان وصیت نهایی برای اولین عصر انسان باقی مانده است.

و برای یک هزار سال، جادو همچنان به دورترین نقاط جهان گسترش یافته است و آزادانه به سوی هر کسی که آن را فرمان می دهد جریان دارد. اما جزر و مد سحر و جادو شروع به فروکش کرده است و در عوض به ندای یک میراث باستانی توجه می کند. از دشت اشک، وارث جدیدی به او اشاره می کند، و هر روز قدرت او بیشتر می شود. مصرف کسانی که تسلیم می شوند، ریشه کن کردن کسانی که مقاومت می کنند. بدون مخالفت با عروج او، دایره کامل خواهد شد و عصر باستانی از نو آغاز خواهد شد.
چه سرنوشتی برای عصر دوم انسان رقم خواهد خورد؟ زمان قضاوت نزدیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.