تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 16:23
156 بازدید
کد خبر : 201589

دانلود ترینر بازی Fable: The Lost Chapters – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Fable: The Lost Chapters – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Fable: The Lost Chapters به هر فردی که کمک می‌کنید، هر گلی که له می‌کنید و هر موجودی که می‌کشید این دنیا را برای همیشه تغییر می‌دهد. افسانه: چه کسی خواهید بود؟ برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Fable: The Lost Chapters  یک بازی نقش‌آفرینی-ماجراجویی پیشگامانه از Peter Molyneux است

دانلود ترینر بازی Fable: The Lost Chapters به هر فردی که کمک می‌کنید، هر گلی که له می‌کنید و هر موجودی که می‌کشید این دنیا را برای همیشه تغییر می‌دهد. افسانه: چه کسی خواهید بود؟

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Fable: The Lost Chapters  یک بازی نقش‌آفرینی-ماجراجویی پیشگامانه از Peter Molyneux است که در آن هر عمل شما مهارت‌ها، ظاهر و شهرت شما را تعیین می‌کند. داستان زندگی خود را از کودکی تا مرگ بسازید. از یک نوجوان بی تجربه به قدرتمندترین موجود جهان تبدیل شوید. راه حق را انتخاب کنید یا زندگی خود را وقف شر کنید. ماهیچه ها با هر شاهکار قدرتی منبسط می شوند. نیروی اراده با هر کار شوخ طبعی افزایش می یابد. چاقی به دنبال پرخوری می آید و پوست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید برنزه می شود و در اثر نور مهتاب سفیدی استخوان را سفید می کند. با افزایش سن، جای زخم در جنگ و خطوط تجربه به دست آورید. به هر فردی که کمک می‌کنید، هر گلی که له می‌کنید و هر موجودی که می‌کشید این دنیا را برای همیشه تغییر می‌دهد. افسانه: چه کسی خواهید بود؟

ویژگی های کلیدی:
قهرمانی را بر اساس اعمال خود بسازید: با اقداماتی که انتخاب می کنید و مسیری که دنبال می کنید، یک قهرمان یا شرور را پیر کنید و تکامل دهید – چه برای خیر، چه شر، یا در میان. راه شمشیر را بچرخانید و عضلات خود را برآمده ببینید. هنرهای تاریک را ببافید و شاهد صدای ترق و ترقه در نوک انگشتان خود باشید. در سایه ها بچرخید و سفید شدن پوست خود را تماشا کنید.
درگیر نبردهای شدید در زمان واقعی شوید: هنگام دوئل با دنیایی از دشمنان حیله گر و موجودات مرگبار، زخم های نبرد را جمع آوری کنید. در حالی که هنر تیغه‌سازی را تقویت می‌کنید، بر مجموعه‌ای از سلاح‌های مرگبار مسلط شوید. معدن خود را با استفاده از مزاحمت و پنهان کاری شکار کنید. مرگ را از عناصر ببافید، همانطور که هنرهای تاریک مخفیانه را مهار می کنید.
افسانه زنده خود را بسازید: از طریق اعمال و اعمال، نامی برای خود در سراسر سرزمین بسازید. متحدان و پیروان را به خدمت بگیرید. کسب شکوه یا بدنامی. دوست و دشمن بساز. با دنیای زنده ای از افراد، مکان ها و رویدادها تعامل داشته باشید که همه به شما واکنش نشان می دهند. قهرمان یا قصاب؟ چه کسی خواهید بود؟

کاوش و شکل دادن به یک دنیای زنده و در حال تکامل: با قهرمانان رقابتی و مشارکتی، سیستم های آب و هوای پویا و محیط های تغییر شکل پذیر، قهرمان یا دستکاری یک سرزمین همیشه در حال تغییر را به دست آورید. با فرهنگ ها، موجودات و شهروندان شهرهای مختلف تعامل داشته باشید.
کاراکتر خود را با مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد تقویت کنید: بر توانایی‌های جدید مسلط شوید و در حین پیشرفت، دارایی‌های خود را اضافه کنید.
هرگز یک بازی را دو بار انجام ندهید: هنگامی که ماجراجویی خود را به پایان رساندید، به عقب برگردید و تجربه را دوباره امتحان کنید، شخصیت خود و در نتیجه داستانی جدید با پیچ و تاب ها و چرخش های غیرمنتظره، مهارت های جدید، قدرت ها، تأثیرات، متحدان و دشمنان جدید بسازید.
محتوای گسترده و آهنگ‌های انتخاب‌های جدید: مناطق، خطوط داستانی، و ماموریت‌های جانبی اضافی و همچنین مأموریت‌های اختیاری جدید را کشف کنید. جادوهای بیشتر برای استاد شدن، زره ها و سلاح های جدید و حتی هیولاهای جدید برای استفاده از آنها!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.