تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:33
157 بازدید
کد خبر : 201437

دانلود ترینر بازی Hold Your Own – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Hold Your Own – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Hold Your Own یک بازی تک نفره جهان باز sandbox، کاردستی و FPS بقا در سرزمینی چند جزیره ای که در آن برای زنده ماندن می جنگید. پایگاه خود را بسازید، شکار و صنایع دستی خود را بسازید تا از خود در برابر حیات وحش، دشمنان یا دوستان تهاجمی دفاع کنید. آیا

دانلود ترینر بازی Hold Your Own یک بازی تک نفره جهان باز sandbox، کاردستی و FPS بقا در سرزمینی چند جزیره ای که در آن برای زنده ماندن می جنگید. پایگاه خود را بسازید، شکار و صنایع دستی خود را بسازید تا از خود در برابر حیات وحش، دشمنان یا دوستان تهاجمی دفاع کنید. آیا آنچه را که برای نگه داشتن خود لازم است دارید؟

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Hold Your Own شورشیان زمین شما را دزدیده اند و شهروندان مجمع الجزایر کوچک شما را مجبور به فرار یا مخفی کرده اند. تعداد کمی به عنوان یک مقاومت دوباره جمع می شوند. این یک نبرد طولانی و نابخشودنی خواهد بود تا با قدرت آنها مطابقت داشته باشد، انتظار ضررهای زیاد و دستاوردهای کمی را داشته باشید. شورشیان هرگز تسلیم نخواهند شد و با تجدید قوا، آنها قوی تر و پایدارتر خواهند شد. آیا می توانید بازگشت شهروندان را ایمن کنید؟ تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که بهترین کار خود را حفظ کنید.

ترینر Hold Your Own این بازی در مورد این است که خود را در یک جزیره با شهرهای متروکه در حال فرار، تقریباً با دست خالی از خانه خود بیابید… شورشیان به زودی متوجه حضور ناخواسته شما می شوند. شما باید با عناصر مبارزه کنید، منابع را جمع آوری کنید و ببینید آیا آنچه را که برای زنده ماندن لازم است دارید یا خیر. ممکن است با شورشیان متخاصم و حیواناتی روبرو شوید که باید با آنها بجنگید تا بتوانید منابع خود را به دست آورید و قابلیت های ساختمانی را گسترش دهید. یک خط جستجوی خطی در حالت تک نفره در حال حاضر برقرار است. ماموریت های جانبی، ماموریت های تکرار شونده و رویدادهای خود به خودی برنامه ریزی شده اند. یک بازیکن ممکن است خط جستجو را بازی کند یا به سادگی در حالت جعبه شنی با یا بدون آموزش بازی کند.

ما در نظر داریم با رشد بازیکن، پیچیدگی هوش مصنوعی افزایش یابد و چالشی مستمر برای گرفتن… و از دست دادن… قلمرو و کنترل منابعی را که شورشیان به شدت می خواهند برای خود بگیرند، ارائه می دهد. تجربه، سطوح، و امتیاز مهارت در بیش از یک دسته به دست می‌آید و صرف می‌شود که به بازیکن اجازه می‌دهد در یک زمینه بیشتر از دیگری تخصص داشته باشد، و تیم‌های MP در صورت تمایل، حتی با محدودیت‌های بیشتری تخصص پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.