تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 17:30
45 بازدید
کد خبر : 201402

دانلود ترینر بازی Monster Slayer Extermination – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Monster Slayer Extermination – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Monster Slayer Extermination  یک بار برای همیشه زامبی ها و موجوداتی که در شهر هستند را نابود کنید. از هرج و مرج ناشی از جهش‌یافته‌ها، هیولاها و موجودات شنیع جان سالم به در ببرید و در مسیر فرار خود قرار بگیرید، اما هشدار داده شود که از قلاب رها نخواهید شد. برای

دانلود ترینر بازی Monster Slayer Extermination  یک بار برای همیشه زامبی ها و موجوداتی که در شهر هستند را نابود کنید. از هرج و مرج ناشی از جهش‌یافته‌ها، هیولاها و موجودات شنیع جان سالم به در ببرید و در مسیر فرار خود قرار بگیرید، اما هشدار داده شود که از قلاب رها نخواهید شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Monster Slayer Extermination فصل اول حماسه است و در نسخه Tournament آن می توانید با دوستان دیگر رقابت کنید تا ببینید بهترین نابودگر کیست. شما قادر خواهید بود تا زمانی که برای حالت داستانی آماده می‌شویم، طیف گسترده‌ای از دشمنان را از آنچه که به‌روزرسانی بعدی به ارمغان می‌آورد، ببینید.

Monster Slayer Extermination on Steam

ترینر Monster Slayer Extermination در این قسمت شما قادر خواهید بود ماجراجویی را در یک دنیای پسا آخرالزمانی شروع کنید که در آن باید از یک شهر ویران شده پر از دشمنان که در آن اکشن در حال انجام است فرار کنید.

Monster Slayer Extermination-DOGE – Skidrow & Reloaded Games

این فصل نیم ساعت طول می کشد، یعنی زمانی که طول می کشد تا شهر و شما با آن نابود شود، پس عجله کنید زیرا زمان زیادی برای پرتاب موشک هایی که شهر را نابود می کنند ندارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.