تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 17:01
169 بازدید
کد خبر : 201198

دانلود ترینر بازی Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Midway Games برای پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن ۲ و مایکروسافت ویندوز توسعه یافته است. این بازی در ۱۴ ژوئن ۲۰۰۴ در آمریکای شمالی منتشر شد. انتشار اروپایی در ۱ اکتبر ۲۰۰۴ دنبال شد. برای دانلود ترینر اینجا

دانلود ترینر بازی Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Midway Games برای پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن ۲ و مایکروسافت ویندوز توسعه یافته است. این بازی در ۱۴ ژوئن ۲۰۰۴ در آمریکای شمالی منتشر شد. انتشار اروپایی در ۱ اکتبر ۲۰۰۴ دنبال شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy (HD PC) Part 1 - YouTube

یک تیرانداز سنتی از بسیاری جهات، Psi-Ops از فیزیک ragdoll خود (از طریق Havok 2.0) و انواع قدرت های روانی استفاده می کند تا خود را متمایز کند. در بازی، بازیکن Nick Scryer است، یک “PSI-Operative” که ذهنش پاک شده است تا به او اجازه دهد تا به یک سازمان تروریستی نفوذ کند. با این حال، او اسیر می شود و باید با کمک سارا، یک مامور مضاعف، راه خود را بیرون بیاورد. با پیشرفت، قدرت PSI خود را دوباره به دست می آورد.

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - Gameplay PS2 HD 720P - YouTube

ترینر بازی Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy در ۹ ژوئن ۲۰۰۸، نسخه کامل به عنوان یک دانلود رایگان به میزبانی FilePlanet با تبلیغات درون بازی ارائه شد، اما همچنین امکان خرید بازی را برای حذف تبلیغات فراهم کرد. برای دریافت بازی به اشتراک FilePlanet نیاز است. در دسامبر ۲۰۱۸، وب سایت MajorGeeks اکنون میزبان بازی رایانه شخصی به عنوان یک نرم افزار رایگان است.

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy HD Wallpapers und Hintergründe

وقتی داستان شروع می شود، نیک اسکرایر هیچ خاطره ای از او ندارد، زیرا ذهن او برای نفوذ به یک سازمان تروریستی به نام جنبش پاک شده است. پس از زندانی شدن، بازیکن توسط سارا آزاد می شود و به او دارو می دهد تا حافظه و توانایی های از دست رفته خود را بازیابد. با برجسته ترین قدرت بازی یعنی تله کینزی شروع می شود و از آنجا حرکت می کند.

نیک همچنین با تعداد زیادی از PSI-Operatives سابق روبرو می شود که همگی از ژنرالی که قبلا پروژه PSI-Ops را رهبری می کرد جدا شده اند. هر کدام در زمینه خاصی از توانایی روانی متخصص هستند (برای مثال اولین رئیس در کنترل ذهن متخصص است) و در آن زمینه بسیار قدرتمندتر از نیک است. نیک آنها را یکی یکی شکست می دهد. معمولاً از طریق ترکیب خلاقانه توانایی‌های روانی ضعیف‌تر اما متنوع‌تر او.

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy PS2 Gameplay HD (PCSX2) - YouTube

ترینر Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy همانطور که نیک راه خود را در سازمان پیش می‌برد، از اشیاء مرموز مبتنی بر psi که در قرن گذشته کانون جنگ‌ها بوده‌اند مطلع می‌شود (یک صحنه نشان می‌دهد که این آثار در واقع علت جنگ‌هایی مانند جنگ جهانی دوم هستند). در همان زمان، او متوجه رفتارهای عجیب سارا می شود که به نظر می رسد بدون هیچ دلیلی بین دوست و دشمن می چرخد. در نهایت مشخص شد که سارا در واقع یک دوقلو دارد که در اواخر بازی توسط سارا کشته می شود.

همانطور که بازی به پایان می رسد، بسیاری از مصنوعات در یک دستگاه واحد ترکیب می شوند که وقتی با یک ماشین خاص ترکیب می شوند، قدرت روانی تقریباً نامحدودی به کاربر می دهد. نیک در حالی که تلاش می کند این کار را متوقف کند، حافظه کامل خود را به دست می آورد. ژنرال از این وسیله بر روی خود استفاده می کند و به طور خلاصه توسط نیک شکست می خورد. اگرچه شکست او بدون توجه به اینکه بازیکن چگونه آن را انجام می دهد یکسان است، اما هدف نبرد این است که مقداری از قدرت روانی عظیم را در مقابل ژنرال جذب کند و به نیک سلاح ویژه ای برای استفاده و شانس بسیار بیشتری برای شکست دادن ژنرال بدهد. اگر فرصت این کار را از دست داده باشد.

پس از شکست ژنرال، دستگاه دوباره به مصنوعات اجزای آن شکسته می شود و دو هلیکوپتر جنگنده به سرعت آنها را بازیابی می کنند، بدون اینکه نگران زندگی نیک یا سارا باشند. در کات سین نهایی بازی، نیک یکی از هلیکوپترها را با تله کینزی سقوط می کند. صفحه به رنگ سیاه محو می شود و عبارت “TO BE CONTINUED” ظاهر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.