تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:09
160 بازدید
کد خبر : 208180

دانلود زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 یک فیلم مبارز فرانسوی است که به فیلم مستند مارین کارمیتز در سال ۱۹۷۲ نزدیک می شود. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 در فرانسه، در البوف، یک اعتصاب گربه وحشی در یک شرکت کوچک نساجی که تقریباً منحصراً زنان را استخدام

دانلود زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 یک فیلم مبارز فرانسوی است که به فیلم مستند مارین کارمیتز در سال ۱۹۷۲ نزدیک می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 در فرانسه، در البوف، یک اعتصاب گربه وحشی در یک شرکت کوچک نساجی که تقریباً منحصراً زنان را استخدام می کرد، رخ داد. تنش بالا می‌رود و کارگران «ضربه در برابر ضربه» را به مانور رئیس‌ها باز می‌گردانند. درگیری شدت می گیرد و به ربودن رئیس ختم می شود.

زیرنویس فیلم Coup pour coup 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس Coup pour coup 1972 این فیلم پس از هفت روز دیگر (۱۹۶۹) و رفقا (۱۹۷۰) سومین قسمت از یک سه گانه به کارگردانی مارین کارمیتز است که بر موضوع ضعف اجتماعی و شورش فردی و سپس جمعی تمرکز دارد. کودتای پور کودتا یک فیلم فیلمنامه است، اما در بسیاری از موارد، یک شبه مستند است که توسط کارگران واقعی که نگران درام اجتماعی برانگیخته شده اند، تفسیر شده است. این آخرین فیلم به کارگردانی مارین کارمیتز (که به عنوان تهیه کننده به کار خود ادامه خواهد داد) و به گفته رابرت بنایون، اولین فیلم اعتصابی پس از نمک زمین (۱۹۵۴) هربرت بیبرمن است. خلاصه داستان بسیار شبیه به فیلم Tout va bien (1972) است که توسط ژان لوک گدار (که کارمیتز دستیار او بود) و ژان پیر گورین، نویسندگی و کارگردانی آن دو ماه بعد منتشر شد. به گفته گدار، این دو فیلم از نظر مضمون انتخاب شده مشابه هستند اما در فرم متفاوت هستند، Coup pour Coup رویکردی نسبتاً کلاسیک و مستقیم به موضوع دارد در حالی که Tout va bien بازتابی از نحوه فیلمبرداری از مردم ستمدیده بدون صحبت با آنها است. نام ۳.

زیرنویس Coup pour coup 1972 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ضربه در برابر ضربه ۱۹۷۲ در زمانی که گزارش‌ها از کارخانه‌ها ممنوع بود، فیلم جسورانه بود، مارین کارمیتز گزارش می‌دهد که توسط بسیاری از سینماها به دنبال فشار روسای شرکت برای اکران آن لغو شد، که باعث تظاهرات در کلرمون فران شد. پخش آن همچنین باعث احیای جنبش‌های اعتصابی می‌شد که در شرف پایان بودند.۴ به گفته مارین کارمیتز، این فیلم باعث “نفرت سرسختانه از روسا و اتحادیه‌ها” شد و باعث پایان کار کارگردان ۴ شد و در عین حال او را درک کرد. اهمیت بهره برداری از سینماها ۵.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.