تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:47
91 بازدید
کد خبر : 207852

دانلود زیرنویس فیلم The Order 2003 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Order 2003 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Order 2003 زیرنویس فیلم سفارش که با نام گناه خوار نیز شناخته می شود، فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۰۳ به نویسندگی و کارگردانی برایان هلگلند با بازی هیث لجر، بنو فورمن، مارک آدی و شانین سوسامون است. هلگلند در سال ۲۰۰۱ لجر، آدی و سوسامون را در فیلم A

دانلود زیرنویس فیلم The Order 2003 زیرنویس فیلم سفارش که با نام گناه خوار نیز شناخته می شود، فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۰۳ به نویسندگی و کارگردانی برایان هلگلند با بازی هیث لجر، بنو فورمن، مارک آدی و شانین سوسامون است. هلگلند در سال ۲۰۰۱ لجر، آدی و سوسامون را در فیلم A Knight’s Tale کارگردانی کرد. این فیلم با استقبال ضعیف منتقدان مواجه شد و در گیشه شکست خورد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Order 2003 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Order 2003 پیش‌فرض فیلم این است که راه دیگری برای رسیدن به بهشت به جز پیروی از اعمال کلیسای کاتولیک روم وجود دارد. یک گناه خوار غیرمذهبی می تواند درست قبل از مرگ تمام لکه های گناه را از روح پاک کند. سپس روح پاک شده می تواند به بهشت صعود کند. کلیسای کاتولیک رومی، طبق فیلم، این را بدعت می داند.

الکس برنیر (هیت لجر)، یک کشیش ناراضی و سرخورده و یکی از اعضای فرقه ساختگی کارولینژی است که در مبارزه با شیاطین و دیگر تخم‌ریزان جهنمی تخصص دارد. پدر دومینیک، رئیس کارولینگی ها، در رم در شرایط مشکوکی درگذشت و الکس توسط کاردینال دریسکول (پیتر ولر)، که گفته می شود پاپ بعدی خواهد بود، برای تحقیق فرستاده می شود. مارا ویلیامز، هنرمندی که الکس یک بار جن گیری کرده بود، به الکس در کلیسایش می آید و می گوید که احساس می کند اتفاق وحشتناکی برای او خواهد افتاد. پلیس به دنبال او می‌آید و به الکس می‌گوید که مارا از بیمارستان روانی فرار کرده است. الکس دروغ می گوید و انکار می کند که او را دیده است و مشخص می شود که مارا در بیمارستان بستری بوده است، زیرا او سعی کرده الکس را در جریان جن گیری بکشد. مارا با الکس به رم می رود و قول می دهد که دیگر برای کشتن او تلاش نخواهد کرد.

دانلود زیرنویس فیلم سفارش ۲۰۰۳ در رم، الکس از سردخانه بازدید می کند و علائم عجیبی را روی جسد دومینیک می بیند. او با توماس گرت، یکی دیگر از اهل کارولینگ، که برای کمک به تحقیق در مورد مرگ دومینیک به رم می آید، تماس می گیرد. الکس به کتابی برخورد می کند که نشانه ها را به عنوان نشانه ای از کار یک گناه خوار توضیح می دهد. او به واتیکان می رود، جایی که یکی از مقامات به او می گوید که گناه خواران وجود ندارند و دومینیک ممکن است در زمین مقدس دفن نشود، زیرا او تکفیر شده است. الکس که از حرفه خود دورتر می شود، از مافوق خود سرپیچی می کند و مخفیانه یک مراسم مقدس بر روی جسد می خواند و دومینیک را در گورستان کارولینژ به خاک می سپارد.

زیرنویس فیلم The Order 2003 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Order 2003 دریسکول به رم می رسد و یک خنجر مخصوص به الکس می دهد. بر اساس تکه‌ای از کاغذ پوستی که الکس و توماس در میان کتاب‌های دومینیک پیدا کرده‌اند، خنجر باید در حالی که متنی به زبان آرامی را می‌خواند، در گناه‌خوار فرو برود. الکس و توماس این دستورالعمل ها را به این معنا می دانند که خنجر و افسون گناه خوار را می کشد و آنها شروع به شکار گناه خوار و بقیه دستورالعمل های پوستی می کنند.

توماس الکس را به یک کلوپ شبانه هدایت می کند و در آنجا آنها را به پایگاه زیرزمینی عملیات مردی نقابدار به نام شیراک، “پاپ سیاه” می برند. پاپ سیاه به توماس لطفی دارد و الکس می پرسد که گناه خوار را کجا پیدا کند. سپس پاپ سیاه سه نفر را به دار آویخت و به الکس می‌گوید که سؤال خود را از مردان در حال مرگ بپرسد که می‌توانند آنچه را که زنده‌ها نمی‌توانند ببینند. یکی از افراد در حال مرگ معمایی را به الکس می گوید که منجر به قرار ملاقات با گناه خوار می شود. در راه خروج از مقر پاپ سیاه، شیاطین به توماس حمله می کنند و او را مجروح می کنند، اما الکس او را نجات می دهد و او را به بیمارستان می رساند.

الکس توماس را در بیمارستان رها می کند و در کلیسای جامع سنت پیتر با گناه خوار، ویلیام ادن ملاقات می کند و توضیح می دهد که او قرن ها گناه خوار بوده است و مسئولیت گناه خوار قبلی (یک کشیش کارولینژی) را بر عهده می گیرد که گناهان عدن را خورده است. برادری که در جریان ساخت کلیسای جامع درگذشت. ادن بسیار کاریزماتیک است و با الکس در مورد خواسته های کشیش صحبت می کند و الکس اعتراف می کند که مارا را می خواهد. او به او می رود و آنها عشق می ورزند. پس از آن، الکس مارا را در خواب رها می کند و به سراغ ادن می رود و او به الکس می گوید که خسته و آماده مرگ است و از الکس می خواهد که جای او را بگیرد. الکس خنجر را با خود دارد، اما کنجکاو است و از آن استفاده نمی کند. او در یک مراسم گناه خوری به ادن کمک می کند، اما در نهایت پیشنهاد ادن را رد می کند زیرا تصمیم گرفته است کشیش را ترک کند تا با مارا باشد.

ایدن مارا را ملاقات می کند، مچ های او را می شکافد تا به نظر برسد که او خودکشی کرده است و او را برای یافتن الکس رها می کند. الکس برمی گردد و مارا را نزدیک به مرگ و فراتر از کمک پزشکی می یابد. او به سرعت مراسم گناه خواری را انجام می دهد تا او به بهشت برود. الکس پس از جذب گناهان مارا می بیند که گناه خودکشی در وجدان مارا وجود ندارد و متوجه فریب ادن می شود. الکس به دنبال ادن می رود تا او را بکشد.

در همین حین توماس مجروح از بیمارستان خارج می شود و به دیدن پاپ سیاه می رود که مشخص می شود کاردینال دریسکول است. دریسکول نیمه دوم پوست را به توماس نشان می دهد که او را به وحشت می اندازد. دریسکول از خروج توماس برای هشدار دادن به الکس جلوگیری می کند.

زیرنویس فیلم سفارش ۲۰۰۳ الکس نمی تواند ادن را پیدا کند و نزد پاپ سیاه باز می گردد تا بفهمد که ادن کجاست. پاپ سیاه (چهره پنهان) دوباره به الکس می گوید که از در حال مرگ بپرسد. الکس متوجه می شود که توماس مردی است که به دار آویخته می شود و با استفاده از یک تپانچه او را آزاد می کند. با این حال، گلوی توماس از طناب آنقدر آسیب دیده است که نمی تواند حقیقت پوسته را به الکس بگوید.

زیرنویس The Order 2003 - بلو سابتایتل

زیرنویس سفارش ۲۰۰۳ الکس ادن را پیدا می کند و در حین خواندن افسون، با خنجر به او خنجر می زند، در حالی که توماس خیلی دیر می رسد و نمی تواند جلوی او را بگیرد. قدرت های ادن به الکس منتقل می شود و ادن که خوشحال است از زیر بار گناهان دیگران رهایی می یابد، می میرد. توماس فاش می‌کند که به جای دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی کشتن یک گناه خوار، کاغذ پوست در واقع دستورالعملی برای تبدیل شدن به یک گناه خوار است. در این بین، کلیسای سنت پیتر در رم در اطراف آنها فرو می ریزد. کل زندگی الکس و مارا نقشه ای در میان دومینیک، ادن و دریسکول بوده است تا الکس را به دام بیندازند. ادن می‌خواهد بمیرد، دریسکول می‌خواهد پاپ شود و دومینیک منابع مالی را می‌خواست تا دانش مخفیانه را دنبال کند.

الکس کلیسا را از فعالیت های دریسکول مطلع می کند و دریسکول ویران می شود. سپس دریسکول تصمیم می گیرد خود را بکشد و از گناه خوار، الکس فعلی، می خواهد تا گناهانش را پاک کند. دریسکول مچ دستش را می شکند و زمانی که به مرگ نزدیک می شود، الکس به او می گوید که می داند که ادن و دریسکول باعث مرگ مارا شده اند. الکس گناهان دریسکول را نمی خورد بلکه آنها را به زور در گلوی دریسکول پایین می آورد.

گناه خوار ویلیام ادن از قدرت خود برای جمع آوری ثروت استفاده کرد. گناه خوار الکس برنیر تصمیم می گیرد که به عنوان یک قدرت برای خیر عمل کند و تنها کسانی را که شایسته آن هستند نجات دهد و به بدکاران اجازه دهد تا در گناه بمیرند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.