تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:01
120 بازدید
کد خبر : 207787

دانلود زیرنویس فیلم The Sorcerer’s Apprentice 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Sorcerer’s Apprentice 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Sorcerer’s Apprentice 1978 زیرنویس فیلم کرابات – شاگرد جادوگر یک فیلم پویانمایی فانتزی تیره و تاریک محصول چکسلواکی محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی کارل زمان است که بر اساس کتاب کرابات نوشته اوتفرید پریسلر در سال ۱۹۷۱ ساخته شده است و داستان عامیانه سوربی بر اساس آن است. نام کرابات از کلمه

دانلود زیرنویس فیلم The Sorcerer’s Apprentice 1978 زیرنویس فیلم کرابات – شاگرد جادوگر یک فیلم پویانمایی فانتزی تیره و تاریک محصول چکسلواکی محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی کارل زمان است که بر اساس کتاب کرابات نوشته اوتفرید پریسلر در سال ۱۹۷۱ ساخته شده است و داستان عامیانه سوربی بر اساس آن است. نام کرابات از کلمه کروات گرفته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Sorcerer's Apprentice 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Sorcerer’s Apprentice 1978 کرابات، پسری گدا در اوایل قرن هجدهم در لوزاتیا، اغوا می شود تا شاگرد یک جادوگر شیطانی و یک چشم شود. او به همراه تعدادی پسر دیگر در آسیاب جادوگر در شرایطی مانند برده کار می کند و در عین حال جادوی سیاه را یاد می گیرد، مثلاً خود را به شکل کلاغ و حیوانات دیگر در می آورد. هر کریسمس یکی از پسرها باید در یک دوئل جادویی مرگ و زندگی با استاد روبرو شود، جایی که پسر هرگز شانسی ندارد زیرا استاد تنها کسی است که اجازه دارد از گریمور مخفی خود استفاده کند: کوراکتور یا نیروی جهنم.

زیرنویس فیلم The Sorcerer's Apprentice 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Sorcerer’s Apprentice 1978 یک روز عید پاک در حالی که یک مراسم سالانه را در نزدیکی یک روستای کوچک انجام می دهد، کرابات با دختری آشنا می شود و عاشق می شود، اما برای محافظت از او مجبور است این عاشقانه را مخفی نگه دارد. کرابات پس از اینکه شاهد سلاخی شدن دوستانش یکی پس از دیگری توسط استاد در هر کریسمس است، شروع به دزدکی در شب برای مطالعه کتاب ممنوعه می کند.

زیرنویس The Sorcerer's Apprentice 1978 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم کرابات – شاگرد جادوگر ۱۹۷۸ در صفحه آخر کتاب، کرابات عبارتی را می یابد که می گوید: “عشق از هر طلسمی قوی تر است.” این زمانی استفاده می شود که او در نهایت باید به خاطر عشق استاد خود را شکست دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.