تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 19:55
130 بازدید
کد خبر : 208687

همگرایی مسئولان عامل رفع مشکلات بزرگ رشت

همگرایی مسئولان عامل رفع مشکلات بزرگ رشت

به گزارش ایلنا از شت، کیا عاشوری امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر حواشی از متن پیشی بگیرد و جدایی و مرزبندی‌ها را زیاد کنیم بازنده هستیم. عاشوری ادامه داد: رشت ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که مدیران بخشی از آن هستند و اگر بین این ظرفیت‌ها همگرایی ایجاد شود قطعاً

همگرایی مسئولان عامل رفع مشکلات بزرگ رشت

به گزارش ایلنا از شت، کیا عاشوری امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر حواشی از متن پیشی بگیرد و جدایی و مرزبندی‌ها را زیاد کنیم بازنده هستیم.

عاشوری ادامه داد: رشت ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که مدیران بخشی از آن هستند و اگر بین این ظرفیت‌ها همگرایی ایجاد شود قطعاً مشکلات بزرگ رشت برطرف می‌شود.

پروژه سایت زباله سراوان تا پایان امسال تکمیل می‌شود

فرماندار سابق رشت نیز در این مراسم با اشاره به انجام دو اقدام اساسی دولت سیزدهم برای مدیریت معضل سراوان بیان کرد: با بهسازی محل زباله سراوان وعده دولت در خصوص سایت زباله سراوان تا پایان امسال محقق می‌شود.

حمیدرضا امام پناهی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در فرمانداری رشت گفت: ۴ رئیس اداره شهرستان رشت از بین بانوان انتخاب شدند و همه معاونان بنده نیز در رنج سنی ۴۰ سال بودند.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ میلیارد تومان از تبصره ۱۶، به حدود ۳ هزار طرح در قالب تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد افزود: ۱۳۰ عرصه در شهرستان برای صدور مجوز بی نام معرفی شده است.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.