تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 17:09
63 بازدید
کد خبر : 194118

دانلود زیرنویس فیلم Mysterious Fighter Project A 2019 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Mysterious Fighter Project A 2019 – زیرنویس آبی

وقتی لی آن، که حافظه خود را از دست داده بود، توسط پیرمرد مرموز، عمو، نجات یافت، او تنها یک لباس ارزشمند داشت. آنگ لی که در شهری غریب بود، برای نوجوانان عاشق موسیقی مدال طلا گرفت و کارمند اتاق یخ شد. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/mysterious-fighter-project-a-2019/ در روز اول کار، اتاق

وقتی لی آن، که حافظه خود را از دست داده بود، توسط پیرمرد مرموز، عمو، نجات یافت، او تنها یک لباس ارزشمند داشت. آنگ لی که در شهری غریب بود، برای نوجوانان عاشق موسیقی مدال طلا گرفت و کارمند اتاق یخ شد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/mysterious-fighter-project-a-2019/

AFM: Swen Gives Lee Min-ho's 'Mysterious Fighter' Early Sequel - Variety

در روز اول کار، اتاق یخی با مرگ عجیب یک گانگستر مواجه شد. لی یونگ، که هم شجاع و هم عاقل است، با موفقیت این راز را حل کرده و یک سری برنامه های خلافکار را برای تصاحب رهبر مواد غذایی گروه Wolong فاش کرده است.

Mysterious Fighter Project A (2019) - IMDb

شرکت حقوقی چند ملیتی، گروه سوئن، «پروژه جنگنده اسرارآمیز B» را که دنباله کمدی اکشن «پروژه جنگنده اسرارآمیز A» با بازی لی مین هو است – حتی قبل از اینکه «پروژه A» در سینماها به نمایش درآید، چراغ سبز نشان داده است.

این فیلم به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین Fame و Swen ساخته شده است و شاهد بازگشت وید مولر استرالیایی در فیلم چینی زبان خواهیم بود.

“پروژه A” که چیزی شبیه به یک داستان اصلی است، با مرد جوان نیمه غرقی شروع می شود که در ساحلی در هنگ کنگ آب می شود و متوجه می شود که مهارت های آشپزی و رزمی کار را دارد و سپس با گروهی از راکت کاران که می خواهند تا رستورانش را تصاحب کند. این فیلم در ژانویه ۲۰۱۸ در هنگ کنگ و برخی دیگر از کشورهای آسیایی اکران خواهد شد. فیلمبرداری “پروژه B” از سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در هنگ کنگ و تایوان انجام می شود.

watch the latest Mysterious Fighter Project (2018) with English subtitle –  iQiyi | iQ.com

لی که به زبان های کره ای و ماندارین صحبت می کند، طرفداران زیادی دارد. او اخیرا اولین آلبوم خود را به عنوان خواننده منتشر کرد و اولین فن میتینگ خود را در تایوان انجام داد. اینها شامل نمایش فیلم اکشن اخیر لی، «تلخ شیرین» بود.

سوئن حقوق جهانی را به جز سرزمین اصلی چین برای «تلخ شیرین» به دست آورد. متعاقباً حقوق جهانی SVoD (سابق چین) را به نتفلیکس فروخت که آن را به زبان ماندارین از اول نوامبر با ۲۲ گزینه زیرنویس و ۷ نسخه دوبله شده در دسترس قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.