تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 18:34
51 بازدید
کد خبر : 194467

دانلود زیرنویس فیلم Alter Ego 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Alter Ego 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Alter Ego 2021 نویسنده‌ای که توسط ساخته‌ی خودش دنبال می‌شد، موضوع محبوب فیلم‌هایی مانند تصرف اولور استون (معروف به ملکه شیطان) بود، حتی قبل از فیلم پرفروش استیون کینگ، نیمه تاریک. و احتمالاً مدتها بعد نیز وجود خواهد داشت. آخرین نمونه، Alter Ego از نویسنده/کارگردان Ezio Massa (2/11: Day of the Dead،

دانلود زیرنویس فیلم Alter Ego 2021 نویسنده‌ای که توسط ساخته‌ی خودش دنبال می‌شد، موضوع محبوب فیلم‌هایی مانند تصرف اولور استون (معروف به ملکه شیطان) بود، حتی قبل از فیلم پرفروش استیون کینگ، نیمه تاریک. و احتمالاً مدتها بعد نیز وجود خواهد داشت. آخرین نمونه، Alter Ego از نویسنده/کارگردان Ezio Massa (2/11: Day of the Dead، ۵ A.M.) ممکن است به شانس آن کمکی نکند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/alter-ego-2021/

Alter Ego (2021) - Photo Gallery - IMDb

زیرنویس فیلم Alter Ego 2021 کارآگاه دیبیاس (اریک رابرتز، اسکین ترافیک، مگابوآ) همراه با تازه‌کاری که آموزش می‌داد (رودریگو گیرائو دیاز، تا زمانی که مرا بازکنی) به صحنه می‌آید که آخرین مورد او خواهد بود. و این سایت یک سایت آشنا است، خانه نویسنده پرفروش آلن شفر (دیلان والش، کنگو، پدرخوانده). شفر مصمم است که جانش در خطر است. در واقع، او مطمئن است که اگر تنها بماند، قبل از تمام شدن شب خواهد مرد.

نگهبان امنیتی (استیو استانولیس، هینسدیل هاوس، جاده کلینتون) که به خانه او می رسد، با این حال کمتر از داستان خود متقاعد شده است که ایوان تانر، قاتل زنجیره ای که او خلق کرده است، می خواهد او را قبل از اینکه بتواند رمانی را که او را می کشد به پایان برساند، دستگیر کند. خاموش

Alter Ego (2021) - IMDb

زیرنویس Alter Ego 2021 با تماشای Alter Ego به سرعت احساس کردم که از دو فیلم مختلف ساخته شده است که به هم متصل شده اند. یا احتمالاً یک فیلم کوتاه که تصاویری از اریک رابرتز به آن اضافه شده بود و به عنوان فیلم بلند فروخته می شد. علیرغم داستان فیلم، هیچ کس از صحنه های رابرتز با هیچکس از خط زمانی والش ارتباط برقرار نمی کند. و با حدود یک ساعت داستان، بقیه هفتاد و هشت دقیقه زمان فیلم را تیتراژ آن تشکیل می دهد، به نظر می رسد کوتاه و فاقد محتوای یک فیلم است.

در یکی از جدول‌های زمانی Alter Ego، شفر را در حالی می‌بینیم که منتظر قرار ملاقاتش با سرنوشت است. بیشتر به معنای گوش دادن به صحبت های او و نگهبان است. ما ایده ای داریم که همه چیز چگونه پیش می رود، زیرا می دانیم دیبیاس چه چیزی را برای بررسی وجود دارد. و ما او را می بینیم که در حال سرگردانی در حال زیر سوال بردن بازیگران دوم فیلم از جمله دوست دختر شفر، پائولا (دبورا توئیس، تفنگی برای جنیفر، معجزه کریسمس کشتی) و عاملش (هری چمبری، خورشید نیز ستاره است، اجازه دهید من سخت پایین بیایم) ).

Alter Ego 1

همچنین کمکی نمی کند که داستان اصلی Alter Ego حول محور منطق و تحولات طرح بسیار مشکوک بچرخد. و پیچ و تاب ها تقریبا از همان ابتدا آشکار است. هیچ تعلیقی وجود ندارد، و تنها شگفتی این است که بازی استانولیس چقدر بد است، زیرا او برای این اجرا برنده «جایزه جادوگر Tabloid» شد. او به عنوان یک کاریکاتور ظاهر می شود تا یک شخصیت، یک نقص مهلک در فیلمی مانند این.

رابرتز برای صحنه های بسیار معدودی که در آن حضور دارد، شاید پنج دقیقه کل زمان نمایش، کارش را به اندازه کافی خوب انجام می دهد. و وقتی می‌گویم به اندازه کافی خوب است، منظورم آنقدر خوب است که جایزه بهترین بازیگر مرد ماه سپتامبر را از جوایز سینماتوگرافی اروپا (ECA) دریافت کنم. من نمی دانم که آیا این بیشتر یا کمتر از “جایزه جادوگر تابلوئید” استانولیس معتبر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.