تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 11:43
40 بازدید
کد خبر : 198831

دانلود زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 جک ان جیل یک فیلم کمدی علمی تخیلی به زبان مالایایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سانتوش سیوان است. مانجو واریر، کالیداس جایارام، سوبین شهیر، شایلی کریشن و استر آنیل در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم نشان‌دهنده بازگشت کارگردانی سانتوش سیوان پس از نزدیک

دانلود زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 جک ان جیل یک فیلم کمدی علمی تخیلی به زبان مالایایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سانتوش سیوان است. مانجو واریر، کالیداس جایارام، سوبین شهیر، شایلی کریشن و استر آنیل در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم نشان‌دهنده بازگشت کارگردانی سانتوش سیوان پس از نزدیک به ۷ سال در سینمای مالایالام است. این فیلم در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۲ همراه با نسخه دوبله تامیلی سانتی متر با یوگی بابو جایگزین سوبین شهیر در سینماها اکران می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 کشو، یک دانشمند با استعداد در زمینه هوش مصنوعی، برنامه ای به نام جک و جیل ایجاد می کند که می تواند فیزیک و توانایی ذهنی یک فرد را برای برآورده کردن آرزوی پدرش تقویت کند.

زیرنویس فیلم Jack N Jill 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Jack N Jill 2022 کش دانشمند جوانی است که پس از برنده شدن جایزه ای در رباتیک هوش مصنوعی از خارج از کشور به خانه اجدادی پدر بزرگش در کرالا بازگشت. او به همراه همکارش، یک ربات مینیاتوری به نام Kuttaps و دوستان دوران کودکی، برنامه ریزی کردند تا پروژه رویایی پدر متوفی خود به نام “Jack N’ Jill” را تکمیل کنند که مغز انسان را به حداکثر می رساند. آنها به دنبال یک جسم آزمایشی که باید از یک بیماری مرتبط با مغز مانند زوال عقل / فراموشی رنج می برد، جستجو کردند و یک فرد مسن را ربودند. اما فاز ۱ پروژه به دلیل اشتباه دوست کش شکست خورد.

زیرنویس Jack N Jill 2022 - بلو سابتایتل

پس از آن، آنها پارواتی را پیدا کردند که از نظر روانی ناپایدار بود و او را مورد آزمایش بعدی خود قرار دادند. آنها فاز ۱ و ۲ پروژه را با موفقیت به پایان رساندند. پس از فاز ۲، پارواتی خاطرات خود را به دست می آورد (اما وانمود می کند که غیرعادی است) و مهارت های رزمی خود را توسعه می دهد. شروران داستان، استفن تاراکان و پسرش بودند که می خواستند یک کارخانه شیمیایی تأسیس کنند، حتی اگر برای محیط زیست مضر باشد. استفن و دژخیمانش وقتی سعی کردند از آرتی، دختر شریک فوت شده استفان تاراکان محافظت کنند، کل خانواده پارواتی را سلاخی کردند. پرواتی در آن حادثه به شدت مجروح شد و تمام خاطرات خود را از دست داد. آیا او انتقام مرگ عزیزش را خواهد گرفت بقیه داستان را تشکیل می دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.