تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 17:55
48 بازدید
کد خبر : 200572

دانلود زیرنویس مستند Worst to First 2022

دانلود زیرنویس مستند Worst to First 2022

دانلود زیرنویس مستند Worst to First 2022 بدترین تا اول یک مستند بلند است که داستان الهام بخش بر خلاف احتمالات راه اندازی نمادین و موفق ترین ایستگاه رادیویی تاریخ، Z100 شهر نیویورک را به تصویر می کشد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس مستند Worst to First 2022 در سال ۱۹۸۳، Z100 از

دانلود زیرنویس مستند Worst to First 2022 بدترین تا اول یک مستند بلند است که داستان الهام بخش بر خلاف احتمالات راه اندازی نمادین و موفق ترین ایستگاه رادیویی تاریخ، Z100 شهر نیویورک را به تصویر می کشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Worst to First 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Worst to First 2022 در سال ۱۹۸۳، Z100 از باتلاق‌های نیوجرسی راه‌اندازی شد، جایی که هیچ هنرمندی جرأت نمی‌کرد، و دی‌جی‌ها مجبور بودند آلبوم‌های خود را بخرند تا موسیقی پخش شود. این فیلم سرگرم کننده، تکان دهنده و آرزومند، اسکات شانون و چندین شخصیت رادیویی تالار مشاهیر دیگر و همچنین اسطوره های صنعت مانند کلایو دیویس و الویس دوران را به نمایش می گذارد.

زیرنویس مستند Worst to First 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Worst to First 2022 هنرمندان نمادینی که با Z100 شروع کردند مانند جان بون جووی، جوآن جت، نیل راجرز، و سوپراستارهای دوران، دبی گیبسون و تیلور داین، همگی داستان های شخصی خود را از اهمیت ایستگاه، عشق خود به رادیو و اشتیاق به اجرای موسیقی به اشتراک می گذارند.

زیرنویس Worst to First 2022 - بلو سابتایتل

با ثبت زمان، شخصیت‌ها و موسیقی آن دوره، بدترین تا اول داستان نهایی دیوید و جالوت را به تصویر می‌کشد که پایه و اساس بزرگترین ایستگاه رادیویی جهان و افرادی را که در پشت میراث ماندگار هستند و به رشد خود ادامه می‌دهند و روزانه به مخاطبان هشت رقمی می‌رسند، ساختند. ، و تداوم تأثیرگذاری بر چهره رسانه ها و سرگرمی ها.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.