تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 18:43
56 بازدید
کد خبر : 202538

دانلود زیرنویس سریال Hunters 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Hunters 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Hunters 2020 بیف، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده میزبان یک باربیکیو است، جایی که یک مهمان از اینکه او را به عنوان یک نازی ارشد می شناسد، شوکه می شود، که منجر به کشتن همه حاضران، از جمله خانواده خود، می شود. جونا شاهد قتل وحشیانه مادربزرگش روث در خانه آنها

دانلود زیرنویس سریال Hunters 2020 بیف، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده میزبان یک باربیکیو است، جایی که یک مهمان از اینکه او را به عنوان یک نازی ارشد می شناسد، شوکه می شود، که منجر به کشتن همه حاضران، از جمله خانواده خود، می شود. جونا شاهد قتل وحشیانه مادربزرگش روث در خانه آنها در بروکلین است و متعاقباً عهد می‌کند که حقیقت مرگ او را پیدا کند. او در حالی که شیوا را برای روت می‌نشیند، با دوست قدیمی روت، مایر آفرمن، ملاقات می‌کند. در فلوریدا، دانشمند سالخورده ناسا، گرتل فیشر، زیر دوش خود کشته شد. جونا که یک اعجوبه رمز شکن است، فقط چند سرنخ را در خانه مایر می بیند، اما از آنها برای یافتن قاتل روث استفاده می کند – صاحب اسباب بازی فروشی که نگهبان قاتل اردوگاه کار اجباری آشویتس و قاتل خواهر کوچکتر روت بود. صاحب اسباب‌فروشی دست بالا را می‌گیرد، اما مایر از راه می‌رسد و او را می‌کشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Hunters 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Hunters 2020 میر، جونا را وارد شکارچیان می‌کند، که در ابتدا تمایلی به دخالت او نداشتند، اگرچه او به سرعت با شکستن کدی در مکاتبات سازنده اسباب‌بازی مورد پذیرش قرار می‌گیرد. جونا می‌آموزد که روث بخش عمده‌ای از شکارچیان بوده و آرشیو گسترده‌ای از پرونده‌های تاریخی و مصاحبه‌های جدیدتر آنها را ساخته است. مامور اف‌بی‌آی، میلی، در حال بررسی مرگ دانشمند، شروع به کشف پیوندهای نازی‌ها می‌کند. تراویس، یک نازی مرگبار آمریکایی الاصل که برای سرهنگ کار می کند و رهبری نازی های زیرزمینی را بر عهده دارد، به فلوریدا فرستاده می شود تا بفهمد چه کسی اعضای آنها را می کشد. شکارچیان یک تهیه کننده رکورد را که قبلاً قاتل Pied Piper اردوگاه کار اجباری بوخنوالد بود، ردیابی می کنند. شکارچیان پیغام‌های به ظاهر بی‌ضرری را پیدا می‌کنند که مرد مخفیانه پخش می‌کند، اما یونا خراب می‌کند و مرد قبل از اینکه بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند کشته می‌شود.
خانواده مارکوویتز کدی را در برنامه های پخش Pied Piper کشف می کنند که نشان می دهد وقایع غم انگیز در گذشته آمریکا، از جمله رسوایی واترگیت و ترور رابرت اف کندی، بخشی از نقشه نازی ها بوده است. این پیام ها حاکی از آن است که رویداد بزرگ بعدی تحت مدیریت نازی ها در ۱۳ ژوئیه ۱۹۷۷ در نیویورک برگزار خواهد شد. بوتی هول دوست جونا که به جای جونا در فروشگاه کتاب های مصور کار می کرد توسط تراویس کشته می شود.
شکارچیان مجموعه عظیمی از گنج دزدیده شده توسط نازی ها را در بانکی در نیوجرسی پیدا می کنند. یونا نامه‌هایی را پیدا می‌کند که روث نوشته است و دانلود زیرنویس سریال شکارچیان ۲۰۲۰ در آن عشق عمیق بین او و مایر در اردوگاه کار اجباری آشویتس توضیح می‌دهد.
در اردوگاه کار اجباری آشویتس، یک دکتر معروف به گرگ از اینکه روث با او کار نمی‌کند ناامید می‌شود، بنابراین او آزمایش‌های پیچیده‌ای را روی مایر برای تلافی انجام می‌دهد. نیمی از شکارچیان به آلاباما می روند تا یک دکتر نازی را که در طول جنگ روی زندانیان آزمایش می کرد، تعقیب کنند، در حالی که بقیه به دنبال تیلدا، کارگردان فیلم تبلیغاتی نازی ها هستند که اکنون به عنوان مشاور سیاسی کار می کند. میلی به دنبال سرنخ های خود در مورد حضور نازی ها در آمریکا است. مهاجمان ناشناس میلی را کتک زدند. خواهر هریت یک نازی را از دست دیگران نجات می دهد و می راند.

زیرنویس سریال Hunters 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hunters 2020 موری در روز عروسی دختر مارکویتز به یاد می آورد که چگونه آنها را به همراه پسر کوچکشان برای فرستادن به اردوگاه کار اجباری بردند، جایی که یک افسر پسرشان را کشت. فلاش بک ها نشان می دهد که خواهر هریت مخفیانه به همراه سایر دختران جوان آلمانی برای مخفی شدن در طول جنگ به انگلستان فرستاده شد. او به مراسم عروسی می رسد و فاش می کند که نازی را که متوجه شده بود مردی بود که پسر مارکویتز را کشته بود، بسته است. میلی از ترس اینکه او نیز مورد حمله قرار گیرد، از دوست دختر خود جدا می شود. تراویس وارد عمارت مایر می شود و می تواند بسیاری از پرونده هایی را که شکارچیان برای ردیابی نازی ها استفاده می کنند را بسوزاند.
مایر اعتراف می کند که او پدربزرگ یونس است. میلی، علی‌رغم اینکه می‌داند قربانیان اخیر نازی‌هایی هستند که میلیون‌ها نفر را به قتل رسانده‌اند، اما می‌خواهد آفرمن را به قتل متهم کند و قاضی را گمراه کند تا حکم دستگیری اوفرمن را بگیرد. هنگامی که جونا قطعه نهایی کد موسیقی نازی را حل می کند، شکارچیان متوجه نقشه نازی ها می شوند تا محموله ای از یک سلاح بیولوژیکی را از طریق بندر نیویورک با ایجاد حواس پرتی با خاموشی شهر نیویورک در سال ۱۹۷۷ و بمباران یک واگن شلوغ مترو، مخفیانه ببرد. موری و جونا مسافران را نجات می دهند، اما موری مارکوویتز در تلاش برای خلع سلاح بمب کشته می شود.
زیرنویس سریال شکارچیان ۲۰۲۰ میندی مارکوویتز مردی را که پسرش را پس از دفن کردن موری به قتل رساند، می‌کشد، او با تعجب متوجه شد که می‌خواهد در نهایت مردی یک مراسم تشییع جنازه یهودی برگزار کند. میر به یونا می گوید که چرا او و روث هرگز ازدواج نکردند: در آشویتس، میر تصمیم گرفت به یک سری از یازده زندانی شلیک کند تا گرگ را از شلیک به روت باز دارد، و به درخواست های او برای اینکه اجازه دهد گرگ به جای او به او شلیک کند، توجهی نکرد. شکارچیان، ورنر فون براون، دانشمند نازی و ناسا را ​​از طریق شکارچی نازی Simon Wiesenthal پیدا می‌کنند، که کاملاً مخالف کشتن نازی‌ها توسط تیم مایر به جای آوردن آنها به دادگاه‌های قانونی است.
این قسمت با مروری بر دلایل ارائه شده برای آوردن نازی ها به ایالات متحده در وهله اول آغاز می شود تا اتحاد جماهیر شوروی نتواند آنها را برای دولت و برنامه فضایی خود استخدام کند. شکارچیان به پناهگاه رایش چهارم حمله می‌کنند و قبل از رها شدن، آن و شربت ذرت حامل عامل بیماری‌زا را از بین می‌برند. در طول یک مبارزه، جونا این شانس را دارد که تراویس را بکشد، اما میلی با او صحبت می کند و به جای آن تراویس را دستگیر می کند. مایر موفق می شود سرهنگی را دستگیر کند که نشان می دهد عامل بیماری زا تنها نقشه رایش چهارم نیست. درگیری رخ می دهد که باعث می شود مایر ماشین را به رودخانه تصادف کند.

زیرنویس سریال Hunters 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس شکارچیان ۲۰۲۰ مایر در حالی که سرهنگ کشته می شود توسط هریت از کشتی نجات می یابد. یونا شروع به جستجو برای ویلهلم “گرگ” زوکز، دکتر نازی که سی سال قبل مایر و روت را شکنجه کرد، می شود. از سرنخ‌ها، جونا فایل‌های روت را کشف می‌کند که او را به دستگیری جراحی می‌کشد که او معتقد است گرگی است که میر اعدام می‌کند. با این حال، مایر دعایی را که برای روت قسم خورده بود، نمی خواند اگر روزی به گرگ برسد، یونا وحشت زده را وادار می کند تا قطعات را کنار هم بگذارد و متوجه شود که مایر در واقع همان گرگ است. زاکس اعتراف می‌کند و توضیح می‌دهد که مایر واقعی را کشته بود تا هویتش را بگیرد و از دست شوروی فرار کند، در حالی که بعداً تحت عمل جراحی پلاستیک (از جراح اس‌اس که همین الان کشته بود) برای تکمیل تغییر شکل می‌گرفت. زوکس که سی سال زندگی یهودی داشته است، اصرار دارد که از کارهای خود پشیمان است و دیدار روث یک سال قبل از او الهام بخش شد تا شکارچیان را به عنوان توبه گرد هم آورد. علیرغم رویایی که روت در حال تلاش برای سرزنش کردن او بود، یونا زوکس را می کشد و حقیقت را برای شکارچیان وحشت زده دیگر فاش می کند. هریت، پس از مشورت با یک زن ناشناس، به شکارچیان باقی مانده پیشنهاد می کند که به ماموریت خود در اروپا ادامه دهند. میزوشیما ربوده می‌شود و به آرژانتین برده می‌شود، جایی که متوجه می‌شود که سرهنگ زنده است، هویت او اوا براون است و او با آدولف هیتلر و چهار پسر یکسان با ظاهر آریایی زندگی می‌کند.

زیرنویس Hunters 2020 - بلو سابتایتل

در همین حال، تراویس زندانی می شود و پدر و مادرش از او دیدن می کنند و می پرسند که چه چیزی او را به این راه رسانده است. او از اعمال خود انصراف می دهد و وکیل می خواهد. بعداً تراویس با وکیلش مشورت می کند و اعتراف می کند که اصلاً تغییر نکرده است. او به وکیل می گوید که به ارتش نیاز دارد و قصد دارد از داخل زندان استخدام کند. تراویس برای جلب حمایت، وکیل خود را که یک مرد یهودی است می کشد و سخنان نفرت پراکنی می کند و طنین شعارهای او را در حین اجرا می شنود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.