تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 1:48
143 بازدید
کد خبر : 208701

انبار دپوی چوب آلات جنگلی در اردبیل کشف شد

انبار دپوی چوب آلات جنگلی در اردبیل کشف شد

به گزارش ایلنا، محمود قلی‌زاده با اعلام این خبر گفت : با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اخذ دستور قضائی، ۳۰۰اصله چوب آلات قاچاق جنگلی دپو شده در انباری در شهر اردبیل کشف شد. وی با بیان اینکه این محموله قاچاق جنگلی از استان‌های همجوار وارده استان شده بود، افزود: این

انبار دپوی چوب آلات جنگلی  در اردبیل کشف شد

به گزارش ایلنا، محمود قلی‌زاده با اعلام این خبر گفت : با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اخذ دستور قضائی، ۳۰۰اصله چوب آلات قاچاق جنگلی دپو شده در انباری در شهر اردبیل کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق جنگلی از استان‌های همجوار وارده استان شده بود، افزود: این چوب آلات با مراقبت و اشرافیت اطلاعاتی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی و دستور قضایی کشف و ضبط شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در این ارتباط یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.

قلی‌زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.