تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 21:45
131 بازدید
کد خبر : 208816

برای خشکی یک درخت بلوط ۷۲ علت نیاز است

برای خشکی یک درخت بلوط ۷۲ علت نیاز است

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، ابراهیم پیرزادیان گفت: ۷۲ علت باعث می‌شود تا درختی بلوطی به خشک شدن برسد و یکی از علت‌های آن خشکسالی‌های متعدد است که چند سالی استان ایلام با آن مواجه شده است. وی یکی دیگر از علت‌های خشکی درختان بلوط را وجود ریزگردها در سطح استان بیان کرد و افزود

برای خشکی یک درخت بلوط ۷۲ علت نیاز است

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، ابراهیم پیرزادیان گفت: ۷۲ علت باعث می‌شود تا درختی بلوطی به خشک شدن برسد و یکی از علت‌های آن خشکسالی‌های متعدد است که چند سالی استان ایلام با آن مواجه شده است.

وی یکی دیگر از علت‌های خشکی درختان بلوط را وجود ریزگردها در سطح استان بیان کرد و افزود درجه حرارت هم از دیگر علت‌های خشکی درختان بلوط است.

پیرزادیان به تبعات اکتشاف نفت و گاز در سطح استان اشاره و تشریح کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح دولت با هدف خدمت رسانی به مردم جامع است و هرگونه عملیات اجرایی در چهارچوب قوانین مصوبه لازمه اجرایی خواهد شد و نمایندگان قوای سه گانه، دستگاه‌های نظارتی، چون محیط زیست، منابع طبیعی ناظر بر اقدامات اجرایی پروژه‌ها هستند.

وی به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان اشاره و اذعان داشت: بیش از ۸۷ درصد استان را منابع طبیعی تشکیل می‌دهد و در تابستان جاری هیچگونه آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی این استان رخ نداده و تمام آتش سوزی‌ها متعلق به حاشیه مزارع بوده که آن هم با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان مهار و خاموش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.