تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 22:16
160 بازدید
کد خبر : 206373

تحقق تعهد اشتغال در قزوین به بالای ۹۵ درصد رسید

تحقق تعهد اشتغال در قزوین به بالای ۹۵ درصد رسید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۵ درصد از تعهد اشتغالزایی استان قزوین تحقق یافته است.  عین الله کشاورز ترک با اشاره به تعهد اشتغال در قزوین گفت: میزان تعهد نسبت به تعهدات سال قبل رشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۵ درصد از تعهد اشتغالزایی استان قزوین تحقق یافته است.

تحقق تعهد اشتغال در قزوین به بالای 95 درصد رسید

 عین الله کشاورز ترک با اشاره به تعهد اشتغال در قزوین گفت: میزان تعهد نسبت به تعهدات سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی را داشته و از این رو تحقق این تعداد اشتغالزایی در استان، به همکاری و اهتمام بالای دستگاه‌های اشتغالزا نیاز دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: علی‌رغم وجود چالش‌ها، در سال جاری تا امروز بالاتر از کل تعهدات سال ۱۴۰۰ اشتغال ایجاد شده است که این نشان از اهتمام و تلاش بالای مجموعه مدیریتی استان در حوزه اشتغال دارد.

وی یادآور شد: با استمرار اقدامات صورت گرفته، تا پایان سال جاری تمام تعهدات استان محقق خواهد شد تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.