تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:46
226 بازدید
کد خبر : 208866

تصاویر فاش شده Samsung Galaxy Fit3 گزینه های رنگی را نشان می دهد

تصاویر فاش شده Samsung Galaxy Fit3 گزینه های رنگی را نشان می دهد

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می رفت سامسونگ گلکسی فیت ۳ در اوایل امسال به صورت رسمی معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد. سامسونگ زمان رونمایی از Fit3 را اعلام نکرده است اما رندرهایی که هفته گذشته به بیرون درز کرد نشان می دهد که این باند هوشمند چگونه خواهد

Samsung Galaxy Fit3's leaked images reveal color options

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می رفت سامسونگ گلکسی فیت ۳ در اوایل امسال به صورت رسمی معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد. سامسونگ زمان رونمایی از Fit3 را اعلام نکرده است اما رندرهایی که هفته گذشته به بیرون درز کرد نشان می دهد که این باند هوشمند چگونه خواهد بود. اکنون، تصاویر بیشتری ظاهر شده است که Fit3 را در دو رنگ جدید نشان می دهد: خاکستری و مشکی.

تصاویر فاش شده Samsung Galaxy Fit3 گزینه های رنگی را نشان می دهد
این تصاویر همچنین نشت طراحی قبلی Samsung Galaxy Fit3 را تأیید می کند. این صفحه نمایش مستطیل شکل دارد – شایعه شده است که بزرگتر از صفحه نمایش Fit2 سه ساله است – با یک دکمه فیزیکی و یک میکروفون در سمت راست.

Samsung Galaxy Fit3 با بندهای سیلیکونی و ردیاب‌های معمولی سلامت و تناسب اندام، از جمله ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و گام شمار عرضه می‌شود.

شایعه شده است که سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۴ از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی خواهد کرد و اینکه آیا گلکسی فیت ۳ را در همان رویداد معرفی خواهد کرد یا نه، باید دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.