تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 21:35
126 بازدید
کد خبر : 207691

توسعه دهندگان The Last of Us، سازندگان HBO در ساختن جهان پیرامون جوئل و الی

توسعه دهندگان The Last of Us، سازندگان HBO در ساختن جهان پیرامون جوئل و الی

The Last of Us حول محور داستان جوئل و الی می چرخد، اما داستان آنها دائماً در حال حرکت است. از یک مکان به مکان دیگر، این زوج متوجه می‌شوند که چند بخش از ایالات متحده در هنگام تماس با بازماندگان و اردوگاه‌های آنها، از آن‌هایی که در ویرانه‌های شهرهای بزرگ چمباتمه زده‌اند، در حومه

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

The Last of Us حول محور داستان جوئل و الی می چرخد، اما داستان آنها دائماً در حال حرکت است. از یک مکان به مکان دیگر، این زوج متوجه می‌شوند که چند بخش از ایالات متحده در هنگام تماس با بازماندگان و اردوگاه‌های آنها، از آن‌هایی که در ویرانه‌های شهرهای بزرگ چمباتمه زده‌اند، در حومه شهر چند منطقه از شیوع کوردیپس را پشت سر گذاشته‌اند. مناطق و یا حتی در طبیعت.

دنیایی که آن‌ها و بازیکنان کاوش می‌کنند می‌تواند دنیایی بی‌رحمانه و غیرقابل بخشش باشد، اما همچنین دنیایی پر از زیبایی و نور در میان مبارزه برای بقا است. بازیکنان در اوایل ماجراجویی The Last of Us Part I – منطقه قرنطینه بوستون و شهر بیل – با دو مثال متمایز اما واضح از چگونگی تغییر زندگی در این دنیای پس از همه گیری مواجه می شوند. دوگانگی این مکان ها تهدیدهای انسانی و طبیعی در هر گوشه و کنار و همچنین نقاط روشن بشری را که برای بقا در این جهان تلاش می کنند را نشان می دهد. با توجه به اینکه هر دو مکان اخیراً در The Last of Us در HBO به نمایش گذاشته شده اند، و همچنین اخیراً در The Last of Us Part I در کنسول پلی استیشن ۵ بازسازی شده است و در ۲۸ مارس بر روی رایانه شخصی از طریق Steam و فروشگاه Epic Games در دسترس است، بیایید به بررسی عواملی که این مکان ها را ساخته اند بپردازیم. برای سفر جوئل و الی بسیار ضروری است، و اینکه چگونه اقتباس HBO با دیدگاه جوئل و الی نسبت به دنیای اطرافشان برخورد کرد.

دنیای بی رحمانه

از نقطه نظر، هنگام بازی The Last of Us، علیرغم اینکه ماجرا شما را به هر کجا می برد یا شخصیت هایی را که ملاقات می کنید، تیم تلاش کرد تا این داستان را کاملاً خاص روایت کند.

زمانی که آن را می‌سازیم، این قانون را به خودمان دادیم، همه چیز یا از منظر جوئل یا از دیدگاه الی دیده می‌شود، و تمام، زیرا ما می‌خواهیم زمان زیادی را با آنها در حال حرکت از فضا به فضا در زمان واقعی و تبدیل شدن به آنها بگذرانیم. نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog، گفت.

این دیدگاه به نحوه معرفی و آگاهی بازیکنان از جهان و شخصیت‌های The Last of Us کمک می‌کند. این نه تنها در مورد نحوه ارتباط افتتاحیه فراموش نشدنی The Last of Us با خطرات عاطفی خود صادق است، بلکه در مورد نحوه معرفی بازیکنان با چشم انداز پس از شیوع از طریق زمان جوئل در منطقه قرنطینه بوستون، یک جامعه به شدت نظامی تحت نظارت FEDRA، که غیرنظامیان در آن نظارت می شود نیز صادق است. فقط سعی می کنند در یک دنیای خشن گذر کنند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\22.jpg

اریک پانگیلینان، مدیر هنری Naughty Dog گفت: «در The Last of Us، وقتی طبیعت دوباره بر جامعه تسلط یافت، ما سعی کردیم زیبایی نور طبیعی و لحن و فضای آن را به نمایش بگذاریم. وقتی QZ را نشان می دهیم، همه گیاهان را بیرون می آوریم. ما تمام زندگی طبیعی را از بین می بریم. شما درختان زیادی را در QZ نخواهید دید، علف زیادی نخواهید دید. همه چیز بسیار استریل است، همه چیز ساخته دست بشر است، و شما می توانید بدبختی آنچه را که در QZ اتفاق می افتد ببینید."

«در بوستون QZ بسیار ظالمانه است و ما می‌خواهیم آن را فوراً با هر چیزی که می‌بینید بیان کنیم. برایانت ویلسون، انیماتور اصلی سینما، گفت: به محض اینکه وارد خیابان می‌شوید، مردانی را می‌بینید که اسلحه دارند، همه جا حصارهایی که شما را از راه رفتن در جایی به غیر از جایی که دولت می‌خواهد باز می‌دارد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\333.jpg

تیم Naughty Dog، هم در ابتدا برای اولین نمایش The Last of Us در سال ۲۰۱۳ و هم برای بازسازی The Last of Us Part I، باید در نظر می گرفتند که چگونه اولین برداشت ها می توانند فوراً با لحن و حال و هوای Boston QZ ارتباط برقرار کنند، و به صورت پروکسی بسیاری از بازماندگان با آن مواجه بودند.

«اولین خیابان [در QZ] کارهای زیادی را برای ایجاد دنیایی که در آن هستند انجام می‌دهد. افرادی که از خانه‌های خود بیرون کشیده می‌شوند و مجبور می‌شوند یک آزمایش آلوده انجام دهند. ویلسون گفت: وقتی از طریق آن بازی می‌کنید، این گزینه به شما داده می‌شود که بنشینید و آن را تماشا کنید یا فقط از کنار آن عبور کنید، و این چیزی نیست که ما شما را مجبور کنیم به آن نگاه کنید، و این از عمد است. "این یک واقعیت این دنیاست."

پانگیلینان گفت: "QZ انسان در تلاش برای کنترل افراد دیگر و چگونگی حفظ کنترل بر جهان و طبیعت است." بسیاری از مواد در QZ بسیار زاویه دار و سخت هستند. ما دوست داریم این تنش را ایجاد کنیم که چگونه این سازمان سرکوبگر زندگی روزمره را کنترل می کند.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.