تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 19:55
121 بازدید
کد خبر : 208685

حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود

حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد با اشاره به رشد بودجه شهرداری رشت گفت: ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری تعریف شده است. وی، وجود منابع مالی و انسانی را در بودجه شهرداری‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرداری رشت بیش از حد حجیم و بزرگ شده است و همین مسئله پیشبرد کارها

حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد با اشاره به رشد بودجه شهرداری رشت گفت: ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری تعریف شده است.

وی، وجود منابع مالی و انسانی را در بودجه شهرداری‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرداری رشت بیش از حد حجیم و بزرگ شده است و همین مسئله پیشبرد کارها را سخت می‌کند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهردار رشت جلوی ورودی‌ها را ببندد، گفت: گستردگی و حجیم شدن شهرداری‌ها یک نوع هزینه تراشی است.

کوچکی نژاد با انتقاد از عملکرد شهرداری رشت در قبال جذب اعتبارات دولتی، بیان کرد: با طرح پروژه‌های مؤثر و هدفمند نسبت به جذب اعتبارات دولتی اقدام کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: شهرداران برای جذب اعتبارات دولتی باید پشت میز نشینی را رها کرده و به پایتخت بروند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود، گفت: شورای ششم رشت برای پروژه بزرگ تراموای شهری بسیار تلاش کرده و در حال حاضر نیز این مهم برای قرار گرفتن در ردیف بودجه ملی آماده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.