تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 17:01
144 بازدید
کد خبر : 201453

دانلود ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS  با ویژگی‌های جدید، کارت‌های معاملاتی، هوش مصنوعی بهبودیافته، پشتیبانی از کارگاه، چند نفره، ادغام Steamworks و موارد دیگر با کیفیت بالا دوباره تصور شده است! برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS در Age of Empires II:

دانلود ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS  با ویژگی‌های جدید، کارت‌های معاملاتی، هوش مصنوعی بهبودیافته، پشتیبانی از کارگاه، چند نفره، ادغام Steamworks و موارد دیگر با کیفیت بالا دوباره تصور شده است!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS در Age of Empires II: HD Edition، طرفداران بازی اصلی و بازیکنان جدید به طور یکسان عاشق تجربه کلاسیک Age of Empires II خواهند شد. ت

مام کمپین‌های تک‌نفره اصلی را از هر دو نسخه گسترش‌دهنده Age of Kings و The Conquerors کاوش کنید، از میان ۱۸ تمدن که بیش از هزار سال تاریخ را در بر می‌گیرند، انتخاب کنید و آنلاین شوید تا سایر بازیکنان Steam را در تلاش خود برای تسلط بر جهان در طول اعصار به چالش بکشید.

ترینر AGE OF EMPIRES 2: AGE OF KINGS استودیوی مایکروسافت که در اصل توسط Ensemble Studios توسعه یافته و با وضوح بالا توسط Hidden Path Entertainment، Skybox Labs و Forgotten Empires دوباره تجسم شده است، مایکروسافت استودیو مفتخر است که Age of Empires II: HD Edition را به Steam آورده است!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.