تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 15:12
72 بازدید
کد خبر : 201218

دانلود ترینر بازی Aliens Fireteam Elite – Pathogen – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Aliens Fireteam Elite – Pathogen – گیم تی پلی

Aliens: Fireteam Elite یک بازی عالی است حتی اگر با استقبال گرمی روبرو شد. در حالی که مشکلاتی در بازی وجود دارد، بازی هنوز هم بسیار سرگرم کننده است و با دوستان بهتر می شود. یک سال پس از عرضه، Aliens: Fireteam Elite اولین انتشار محتوای پس از عرضه خود را به نام “Pathogen” دریافت

Aliens: Fireteam Elite یک بازی عالی است حتی اگر با استقبال گرمی روبرو شد. در حالی که مشکلاتی در بازی وجود دارد، بازی هنوز هم بسیار سرگرم کننده است و با دوستان بهتر می شود. یک سال پس از عرضه، Aliens: Fireteam Elite اولین انتشار محتوای پس از عرضه خود را به نام “Pathogen” دریافت می کند، که بازیکنان و تیم آنها را به لانه هیولا خواهد برد – یا بهتر است بگوییم، کندو بیگانگان، جایی که با آنها روبرو خواهند شد. اولین رئیس بازی

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Aliens: Fireteam Elite - Pathogen Expansion op Steam

در حالی که DLC با مجموعه ای از محتوای جدید، از جمله نقشه ها و سلاح ها عرضه می شود، بازی همچنان به همان شیوه اجرا می شود. با این حال، حتی اگر چیز زیادی تغییر نکرده باشد، دشمنان جدید تایپ می‌کنند و رئیس جدید متا را تغییر می‌دهد. اگر بازیکنان بر بازی پایه تسلط داشته باشند، فقط باید تنظیمات جزئی را برای DLC Pathogen انجام دهند.

Aliens: Fireteam Elite - Pathogen Expansion on Steam

توانایی‌های یک بازیکن می‌تواند بارگذاری آن‌ها را ایجاد کند یا از بین ببرد. اینها بسته به کلاس بازیکن منحصر به فرد هستند و می توانند بر سبک بازی آنها تأکید کنند. کلاس هایی که بازیکنان می توانند انتخاب کنند احتمالاً یکی از برجسته های Aliens: Fireteam Elite است، زیرا به بازیکن اجازه می دهد تا نقاط قوت خود را به رخ بکشد، مانند نگه داشتن یک موقعیت یا بهبود تیم. این یک عنصر جدید از گیم پلی را به هر جلسه اضافه می کند.

Aliens Fireteam Elite Pathogen Story Expansion Announced

بهترین راه برای گرفتن اتاق تنفس استفاده از توانایی های کلاس است. با این حال، بازیکنان باید به دلیل خنک شدن زمان استفاده خود را با دقت زمان بندی کنند. بهترین بخش در مورد این توانایی ها این است که در حالی که بازیکنان باید به آنها تکیه کنند و باید اغلب از آنها استفاده کنند، می توانند تأثیر توانایی ها را مدت ها پس از استفاده از آنها احساس کنند، به شرطی که فعالانه بجنگند و از توانایی های خود استفاده کنند. همان زمان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.