تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 13:12
61 بازدید
کد خبر : 201563

دانلود ترینر بازی Call of the Wild: The Angler – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Call of the Wild: The Angler – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Call of the Wild: The Angler از طرف سازندگان TheHunter: Call of the Wild یک تجربه ماهیگیری ژانر ناسازگار است! در جستجوی مکان مناسب برای ماهیگیری، دنیای باز گسترده ای را کاوش کنید. همانطور که برای تبدیل شدن به یک ماهی گیر ماهر، سفر را آغاز می کنید، خودتان یا با دوستانتان

دانلود ترینر بازی Call of the Wild: The Angler از طرف سازندگان TheHunter: Call of the Wild یک تجربه ماهیگیری ژانر ناسازگار است! در جستجوی مکان مناسب برای ماهیگیری، دنیای باز گسترده ای را کاوش کنید. همانطور که برای تبدیل شدن به یک ماهی گیر ماهر، سفر را آغاز می کنید، خودتان یا با دوستانتان در آب ها سوار شوید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر Call of the Wild: The Angler از طرف سازندگان TheHunter: Call of the Wild یک تجربه ماهیگیری ژانر ناسازگار است! در جستجوی مکان مناسب برای ماهیگیری، دنیای باز گسترده ای را کاوش کنید. همانطور که برای تبدیل شدن به یک ماهی گیر ماهر، سفر را آغاز می کنید، خودتان یا با دوستانتان در آب ها سوار شوید.

ترینر بازی Call of the Wild: The Angler آزادی ماهیگیری را در دنیای باز زنده و نفس گیر تجربه کنید. با قایق، وسیله نقلیه آفرود یا پیاده در فضای باز کاوش کنید و چشمه‌های فیروزه‌ای رنگ، قله‌های آلپ باشکوه، برکه‌های مخفی و پاسگاه‌های جذاب را کشف کنید.

چه به دنبال آن صید گریزان باشید، چه در نقطه مورد علاقه خود استراحت کنید، یا فقط از مسیری که در مسیر نامرتب قرار گرفته گم شوید، هر سفری باعث می شود که برای خرید بیشتر برگردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.