تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 16:50
132 بازدید
کد خبر : 201333

دانلود ترینر بازی Celeste – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Celeste – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Celeste برای Windows، Switch، PlayStation 4، Xbox One، macOS و Linux منتشر شده است. همچنین در جولای ۲۰۲۰ در Google Stadia در دسترس قرار گرفت. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Celeste این بازی پلتفرم توسط توسعه دهندگان بازی های رایانه ای کانادایی Maddy Thorson و Noel Berry با گرافیک طراحی

دانلود ترینر بازی Celeste برای Windows، Switch، PlayStation 4، Xbox One، macOS و Linux منتشر شده است. همچنین در جولای ۲۰۲۰ در Google Stadia در دسترس قرار گرفت.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Celeste این بازی پلتفرم توسط توسعه دهندگان بازی های رایانه ای کانادایی Maddy Thorson و Noel Berry با گرافیک طراحی شده توسط استودیوی برزیلی MiniBoss ساخته شده است. این بازی کامپیوتری در ابتدا به عنوان یک نمونه اولیه در یک دوره چهار روزه در طول یک بازی جم ساخته شد که به یک بازی کامل تبدیل شد.

Celeste | Download and Buy Today - Epic Games Store

ترینر بازی Celeste در بازی، بازیکن کنترل دختری به نام Madeline را بر عهده دارد که در حال بالا رفتن از کوه است. در راه بالا، او باید از چندین مانع و سوراخ مرگبار طفره رود. علاوه بر پریدن و بالا رفتن از دیوار برای مدت کوتاهی، مادلین در هوا می‌تواند یک حرکت سریع در یکی از هشت جهت اصلی انجام دهد. این حرکت فقط یک بار می تواند انجام شود (اگرچه بازیکن بعداً قفل تیر دوم را باز می کند)، و سپس باید با فرود روی زمین، تعویض صفحه نمایش یا ضربه زدن به کریستال های خاص شارژ شود. ترکیب خط تیره ها و حرکات می تواند به بازیکن سرعت بیشتری بدهد یا به مناطق خاصی دسترسی پیدا کند.

Celeste | Download and Buy Today - Epic Games Store

Celeste یک حالت به اصطلاح “Assist Mode” دارد که بازیکن می تواند ویژگی های خاصی از بازی را تغییر دهد. به عنوان مثال، بازیکن می تواند به خود بی نهایت خط تیره یا جاودانگی بدهد یا سرعت بازی را کاهش دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.