تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 14:51
110 بازدید
کد خبر : 201212

دانلود ترینر بازی Destroy All Humans 2 Reprobed – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Destroy All Humans 2 Reprobed – گیم تی پلی

همه انسانها را نابود کن! ۲ یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Pandemic Studios توسعه یافته و توسط THQ برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شده است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید این عاقبت نابود کردن همه انسان ها است! و قسمت دوم در Destroy All Humans!

همه انسانها را نابود کن! ۲ یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Pandemic Studios توسعه یافته و توسط THQ برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شده است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Destroy All Humans 2 Reprobed - PC | Game Mania

این عاقبت نابود کردن همه انسان ها است! و قسمت دوم در Destroy All Humans! حق امتیاز. همچنین آخرین بازی در این سری است که توسط استودیو Pandemic ساخته می شود، زیرا این شرکت بعداً توسط Electronic Arts در سال ۲۰۰۷ خریداری شد. بازسازی بازی با عنوان Destroy All Humans! 2 – Reprobed، توسط THQ Nordic در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در ۳۰ آگوست ۲۰۲۲ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S راه اندازی شد.

Destroy All Humans! 2 - Reprobed on Steam

این بازی در سال ۱۹۶۹ (۱۰ سال پس از بازی اصلی) اتفاق می افتد و با یک جلسه نمایش اسلاید شوروی KGB شروع می شود که نشان می دهد شخصیت اصلی بازی Destroy All Humans!، Cryptosporidium-137، به دلایل نامعلومی به طور ناگهانی درگذشته است. کلون او، Cryptosporidium-138 (به اختصار Crypto)، ساخته شده از DNA خالص تر Furon، اکنون جای او را می گیرد و همچنان به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده ظاهر می شود. اطلاعات KGB نشان می دهد که Crypto-138 اولین و تنها Furon است که اندام تناسلی دارد و فقط به عنوان “بسته” شناخته می شود. KGB که فورون ها را تهدیدی برای اتحاد جماهیر شوروی می دانست، ناو مادر فورون را با یک موشک هسته ای نابود کرد.

Destroy All Humans! 2 - Reprobed op Steam

کمی بعد، ماجراجویی جدید Crypto آغاز می شود. کریپتو نه تنها باید KGB را از جلوگیری از نقشه‌های او و پوکس باز دارد، بلکه می‌خواهد انتقام نابودی کشتی مادر را بگیرد. او درگذشت کریپتو پس از نجات بی سیتی از نابودی به دست شوروی، متوجه می‌شود که KGB به آلبیون گریخته است و به سرعت دنبال می‌کند، جایی که با رجینالد پونسونبی-اسمیت، رئیس M16 شبیه جیمز باند (یک تقلید از MI6) ملاقات می‌کند. یک مامور سرکش KGB به نام ناتالیا ایوانووا که کریپتو جذب او شده است. آنها متوجه می شوند که KGB نوعی هاگ ایجاد کرده است که باعث می شود انسان ها به هیولا تبدیل شوند. در نهایت پونسونبی به کریپتو خیانت می‌کند و نشان می‌دهد که او رهبر شعبه بریتانیایی Majestic، Majestic Sector 16 است. پس از کشتن Ponsonby و گیج شدن در مورد اشاره مرموز او مبنی بر اینکه Furons ممکن است تنها بیگانگان روی زمین نباشند، Crypto متوجه می‌شود که KGB پایگاهی دارد. در جزیره تاکوشیما

Destroy All Humans! 2 - Reprobed releases this August on PC, PlayStation,  Xbox | Eurogamer.net

با رسیدن به تاکوشیما، کریپتو باید شخصی را که خود را دکتر گو می نامد (مضحک جولیوس نو) از دست نینجاهای سیاه و KGB نجات دهد. او دسترسی به پایگاه KGB پنهان شده در آتشفشان جزیره را فراهم می کند. در داخل کریپتو و ناتالیا توسط مغز متفکر پشت توطئه هاگ، نخست وزیر شوروی میلنکوف (مضحک ارنست استاورو بلوفلد) خطاب می شود. میلنکوف فیلمی از مردانش با استفاده از هاگ روی یک کارآموز تاکوشیمی نشان می دهد که به یک هیولای غول پیکر گودزیلا مانند به نام “کوجیرا” تبدیل می شود. پس از شکست دادن کوجیرا، کریپتو ناتالیا را به تونگوسکا، خانه “پروژه سولاریس” دنبال می کند. در اتحاد جماهیر شوروی، Crypto کشف می کند که نژاد بیگانه دیگری به نام The Blisk به صورت تصادفی روی زمین فرود آمده است. بلیسک دشمنی است که فورون ها فکر می کردند مدت ها پیش در طول جنگ مریخ آنها را از بین برده اند. پوکس متوجه می شود که رویداد Tunguska در سال ۱۹۰۸ در واقع یک کشتی جنگی Blisk سقوط کرده بود که در دامنه تپه Tunguskan فرود آمد و نه یک شهاب سنگ. کریپتو پس از نابودی کشتی جنگی سقوط کرده بلیسک و نجات ناتالیا از حباب گاز بلیسک، رو در رو با میلنکوف ملاقات می کند. سپس میلنکوف با شاتل بلیسک به پایگاه ماه خود، سولاریس، عقب نشینی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.