تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 13:05
56 بازدید
کد خبر : 201561

دانلود ترینر بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R شاهکار هیروهیکو اراکی، به عنوان یک بازی مبارزه ای زنده شد! نبرد با ۵۰ شخصیت رنگارنگ، دارای Stands، Hamon و موارد دیگر! ببینید چگونه شخصیت هایی که هرگز نمی توانند در داستان ملاقات کنند، وقتی رو در رو می شوند، با هم برخورد می کنند! برای

دانلود ترینر بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R شاهکار هیروهیکو اراکی، به عنوان یک بازی مبارزه ای زنده شد! نبرد با ۵۰ شخصیت رنگارنگ، دارای Stands، Hamon و موارد دیگر! ببینید چگونه شخصیت هایی که هرگز نمی توانند در داستان ملاقات کنند، وقتی رو در رو می شوند، با هم برخورد می کنند!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R به خاطر قهرمانان کاریزماتیک، سبک هنری چشمگیر، و عبارات جذاب فراموش نشدنی (“Yare yare Daze…”) معروف است، قسمت دیگری از JoJo’s Bizarre Adventure در راه است! ماجراجویی عجیب جوجو: نبرد همه ستاره ها!

• تصاویری خیره کننده معتبر به سبک هیروهیکو آراکی
JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R سبک هنری فوق‌العاده جوجو را به تصویر می‌کشد که به شما امکان می‌دهد دنیای جوجو را با تصاویری قدرتمند تجربه کنید که گویی مانگای هیروهیکو آراکی زنده شده است. اکنون شما نیز می‌توانید آزادانه شخصیت‌های خلق شده توسط هیروهیکو آراکی را با دستان خود جابه‌جا کنید و احساس کنید که در داخل مانگایی هستید که در آن گرافیک و متن برای فراخوانی ویژگی «ゴゴゴゴゴ» به هم می‌رسند.

• ۵۰ کاراکتر قابل پخش از تمام کمان های JoJo
جاناتان جوستار، جوتارو کوجو، دیو، جولین کوجو و دیگر شخصیت‌های ماجراجویی عجیب جوجو در چندین نسل جمع می‌شوند! با ۵۰ شخصیت قابل بازی از تمام قوس ها، می توانید نبردهای محبوب هر داستان را تجربه کنید و برای اولین بار شاهد تعامل شخصیت های جهان های مختلف باشید!

• انواع حالت های بازی
JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R شامل حالت نبرد همه ستاره، حالت آرکید، حالت آنلاین، حالت مقابل، حالت تمرین و حالت گالری است. حالت اصلی، All Star Battle Mode، نه تنها دارای درگیری بین شخصیت‌های بازی اصلی است، بلکه نبردهای کاملاً جدیدی را نیز دارد که منحصر به فرد All Star Battle R هستند. شما می‌توانید در بیش از ۱۰۰ نبرد با تنظیمات و شرایط مختلف بازی کنید. All Star Battle Mode همچنین پوسته های آرایشی ویژه ای را برای شخصیت ها و تصاویر منحصر به فرد ارائه می دهد که می توانید در حالت گالری از آنها لذت ببرید.

ترینر JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R • چگونه بازی از نبرد اصلی All Star تکامل یافته است
بر اساس سیستم نبرد All Star که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، طراحی بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R با تنظیم سرعت مبارزه و اضافه کردن توقف های ضربه و پرش ها، تجربه را دوباره زنده می کند. با ضبط های صوتی جدید از صداپیشگان انیمه قسمت ششم، حال و هوای کامل سریال متحرک محقق می شود. هم طرفدارانی که بازی اصلی All Star Battle را بازی کرده اند و هم تازه واردان می توانند از این تجربه لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.