تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 17:13
170 بازدید
کد خبر : 201396

دانلود ترینر بازی Keplerth – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Keplerth – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Keplerth به کپلرث خوش آمدید! سعی کنید در یک سیاره بیگانه متخاصم در این Sandbox RPG دو بعدی زنده بمانید، جایی که می توانید انتخاب کنید که به تنهایی زندگی کنید یا دوش به دوش با دوستان خود در حالت چند نفره آنلاین بجنگید. زنده بمانید، بسازید، مزرعه کنید، بجنگید و راه

دانلود ترینر بازی Keplerth به کپلرث خوش آمدید! سعی کنید در یک سیاره بیگانه متخاصم در این Sandbox RPG دو بعدی زنده بمانید، جایی که می توانید انتخاب کنید که به تنهایی زندگی کنید یا دوش به دوش با دوستان خود در حالت چند نفره آنلاین بجنگید. زنده بمانید، بسازید، مزرعه کنید، بجنگید و راه خود را برای پیروزی در این ماجراجویی جهان باز کشف کنید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Keplerth شما از خواب بیدار شدید و متوجه شدید که در یک غلاف خواب زمستانی دراز کشیده اید. نه غذا داری نه لباس و نه چیزی. شما می توانید منابع را جمع آوری کنید، آیتم های مفید بسازید، خانه خود را بسازید، حیوانات وحشی را رام کنید، با موجودات عجیب و غریب بجنگید تا در این دنیای خطرناک زنده بمانید.

Keplerth: How to Level Pets | Keplerth

در کپلرث، سرنوشت شما در دستان شماست. با نقشه ها و سیاه چال هایی که به طور تصادفی تولید می شوند، بازیکنان می توانند هر بار که بازی می کنند چیز جدیدی را تجربه کنند.

Keplerth: How to Get Silver Ore | Keplerth

ترینر Keplerth زیست کره ای غنی، منابع نامحدود و انواع بحران های پنهان را کشف کنید… خانه ای مفصل بر روی سطح بسازید، یا خطراتی را که در زیر سطح وجود دارد کشف کنید. با دشمنان از جناح های مختلف مبارزه کنید، با دوستان خود وارد سیاه چال شوید و اثر خود را در این دنیای مرموز به جای بگذارید. سلاح های خود را بگیرید، گنج در ویرانه ها در انتظار شما است!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.