تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:09
177 بازدید
کد خبر : 201429

دانلود ترینر بازی Made in Abyss – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Made in Abyss – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Made in Abyss قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Made in Abyss داستان با ملاقات ریکو و رگ در قسمت اول

دانلود ترینر بازی Made in Abyss قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Made in Abyss داستان با ملاقات ریکو و رگ در قسمت اول فصل اول شروع می شود. این نشان دهنده شروع ماجراجویی بزرگ آنهاست و آنها با هم به کمپ جستجوگر در لایه دوم Abyss سفر می کنند. قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید.

یک داستان کاملاً جدید را تجربه کنید

ترینر Made in Abyss داستان دیگری چند روز پس از عزیمت ریکو و رگ به ابیس رخ می دهد. تنها شکاف باقی مانده و تسخیر نشده جهان، پرتگاه، صحنه ای است که در آن ماجراهای بسیاری متولد می شوند و ناپدید می شوند. کسانی که در این داستان‌ها ظاهر می‌شوند، مسحور قدرت Abyss شده‌اند و ته جهان را هدف قرار می‌دهند. داستانی که قرار است گفته شود مربوط به ماجراهای یک مهاجم غار بی نام در پرتگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.