تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 15:21
65 بازدید
کد خبر : 201583

دانلود ترینر بازی Midnight Fight Express – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Midnight Fight Express – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Midnight Fight Express یکی از اعضای سابق دنیای اموات جنایتکار توسط یک هواپیمای بدون سرنشین مرموز به “زندگی” باز می گردد که ادعا می کند تا طلوع آفتاب فرصت دارند تا از تسلط جنایتکاران در سطح شهر با هم جلوگیری کنند. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید یک قهرمان غیرمنتظره در تاریک

دانلود ترینر بازی Midnight Fight Express یکی از اعضای سابق دنیای اموات جنایتکار توسط یک هواپیمای بدون سرنشین مرموز به “زندگی” باز می گردد که ادعا می کند تا طلوع آفتاب فرصت دارند تا از تسلط جنایتکاران در سطح شهر با هم جلوگیری کنند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

یک قهرمان غیرمنتظره در تاریک ترین شب شهر ظاهر می شود.

ترینر بازی Midnight Fight Express، یکی از اعضای سابق دنیای اموات جنایتکار که توسط یک پهپاد مرموز هوش مصنوعی به “زندگی” بازمی گردد. ماموریت شما در برابر احتمالات غیرممکن: قبل از طلوع آفتاب در سراسر شهر بجنگید و با هم از تسلط جنایتکاران در سطح شهر جلوگیری کنید.

ترینر Midnight Fight Express با استفاده از هر ابزار محیطی و تکنیک مبارزه خیابانی که در اختیار دارید، در یک باله نزاع وحشیانه و فوق جنبشی شرکت کنید. توانایی های خود را برای از بین بردن هجوم فزاینده بوزوها، دوستان و اربابان جنایت بالا ببرید.

مبارزه با بلاک باستر
درهم تنیدگی با امواج دشمنان با ظرافت یک استاد فیلم اکشن. مشت بزنید، جاخالی دهید، مقابله کنید، و دشمنان را در نبردهای روان و احشایی با انیمیشن مو-کاپ توسط هنرمند حرکتی و بدلکار اریک جاکوبوس به پایان برسانید. حالت‌های دشواری سفارشی به هر بازیکنی اجازه می‌دهد تا عمل را به دلخواه خود هدایت کند.

تسلط رزمی
سطح را بالا ببرید، قدرت بگیرید و به درخت مهارت های گسترده ضربه بزنید تا مجموعه ای گیج کننده از حرکات جنگی ویرانگر را آزاد کنید. سبک امضای خود را توسعه دهید و به ترکیب‌های بی‌نظیر تسلط پیدا کنید که مجرمان را متعجب می‌کند که چه چیزی به آنها ضربه زده است.

قاتل آرسنال
حرکات تنومند خود را با چاقو، تبر و پتک تکمیل کنید. مجموعه‌ای از آتش تپانچه، انفجار تفنگ ساچمه‌ای و مواد منفجره را به کار بگیرید. همه چیز را از مبلمان گرفته تا پیستون توالت را به سلاح تبدیل کنید. از دنیای شهری اطراف خود استفاده کنید تا به طور فزاینده‌ای ظالمانه حذف کنید و خیابان‌ها را تمیز کنید.

کمد لباس جنگجوی خیابانی
ظاهر کاراکتر خود را سفارشی کنید و طیف وسیعی از گزینه های آرایشی مختلف از فوق العاده زیبا گرفته تا فوق العاده عجیب را باز کنید. بیش از ۱۵۰ تکه لباس را باز کنید، پوسته‌هایی را برای خود و متحد هوش مصنوعی‌تان Droney تجهیز کنید، و در حالی که برای نجات خیابان‌ها می‌جنگید، تأثیری ماندگار بگذارید.

راش آدرنالین صوتی
نبرد در ۴۱ سطح دست ساز شهر با ضرب آهنگ موسیقی متن تپنده و عفونی توسط هنرمند Noisecream، و هدایت انرژی نیمه شب بی وقفه کلان شهر.

مبارزه هرگز متوقف نمی شود
به مأموریت‌ها بازگردید تا چالش‌ها را کامل کنید، قفل پاداش‌ها را باز کنید و به همه کسانی که خیابان‌ها را در تابلوی امتیازات دارند نشان دهید. با تنظیماتی که به شما امکان می دهد انواع دشمن، سلاح ها و موارد دیگر را سفارشی کنید، برش کارگردان خود را از اکشن ایجاد کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.