تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 16:24
150 بازدید
کد خبر : 201120

دانلود ترینر بازی Soul Hackers 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Soul Hackers 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Soul Hackers 2  یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که توسط Atlus ساخته و منتشر شده است. این دنباله‌ی Devil Summoner: Soul Hackers (1997) و پنجمین قسمت از سری Devil Summoner است که خود بخشی از فرنچایز بزرگ‌تر Megami Tensei است. این بازی دارای طراحی شخصیت های Shirow Miwa و موسیقی توسط

دانلود ترینر بازی Soul Hackers 2  یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که توسط Atlus ساخته و منتشر شده است. این دنباله‌ی Devil Summoner: Soul Hackers (1997) و پنجمین قسمت از سری Devil Summoner است که خود بخشی از فرنچایز بزرگ‌تر Megami Tensei است. این بازی دارای طراحی شخصیت های Shirow Miwa و موسیقی توسط استودیوی Keiichi Okabe موناکا است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Soul Hackers 2 på Steam

ترینر بازی Soul Hackers 2 در آگوست ۲۰۲۲ در سراسر جهان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، آنها از ارائه، سیستم مبارزه و داستان آن تمجید کردند، اما از طراحی سیاه چال، محتوای جانبی و اجرای DLC انتقاد کردند.

Soul Hackers 2 | Official Website

ترینر Soul Hackers 2 یک بازی RPG نوبتی است که دارای یک سیستم جنگی مشتق شده از سیستم Press Turn است که در بازی‌های اصلی Shin Megami Tensei وجود دارد.[۱] نبردها شامل گروهی متشکل از چهار شخصیت و شباهت‌های عناصر موجود در سایر عناوین Megami Tensei است. شخصیت ها به نوبت از ترکیبی از حملات فیزیکی و مهارت های جادویی استفاده می کنند که شیاطین را برای انجام حملات عنصری احضار می کنند. اگر بازیکن بتواند با موفقیت از ضعف دشمن یا گروه دشمن برای یک مهارت خاص سوء استفاده کند، می‌تواند مهارتی به نام “Sabbath” را انجام دهد که هر دشمن ضعیف شده در نبرد را هدف قرار می‌دهد و به هر عضو فعال حزب آسیب زیادی وارد می‌کند. از نظر مفهومی شبیه به مهارت “همه همه جانبه” است که به طور برجسته در سری Persona ظاهر می شود. علاوه بر این، رویارویی با شیاطین را می توان از طریق مذاکره حل کرد، و به طرف اجازه می دهد اشتیاق شیطان را برای استخدام در حزب خود افزایش دهد. شیاطین جدید همچنین می توانند به صورت دستی و به واسطه ادغام شیاطین احضار شوند، که به دو یا چند شیاطین استخدام شده اجازه می دهد تا با هم ترکیب شوند تا یک نوع شیطان جدید را احضار کنند، در حالی که مهارت های انتخاب شده یا تصادفی شده را از هر شیطان مربوطه حمل می کنند.

Shin Megami Spinoff Soul Hackers 2 Gets First Uncut Gameplay Footage | Push  Square

جنبه دیگری که از بازی های Persona و Tokyo Mirage Sessions ♯FE (2015) منتقل شده است، اجرای عناصر شبیه سازی اجتماعی سبک است. در خارج از نبردها، بازیکن، قهرمان اصلی، رینگو را کنترل می‌کند و به او اجازه می‌دهد آزادانه در محیط اصلی شهر پرسه بزند و از مکان‌های دیدنی مختلف مانند مغازه‌ها دیدن کند تا لباس‌ها، زره‌ها، آیتم‌ها و سلاح‌های مختلفی را که می‌توان در جنگ از آنها استفاده کرد خریداری و تجهیز کرد. علاوه بر این، بازیکن همچنین می‌تواند انتخاب کند که در خارج از جنگ با دیگر اعضای حزب وقت بگذراند، پیوندهای آن‌ها را تقویت کرده و توانایی‌های خاصی را فراهم می‌کند که از این طریق می‌تواند بین اعضای حزب در نبرد استفاده شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.