تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 15:09
150 بازدید
کد خبر : 201579

دانلود ترینر بازی StarCraft: Brood War – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی StarCraft: Brood War – گیم تی پلی

StarCraft: Brood War یک بسته الحاقی برای بازی ویدئویی استراتژی بلادرنگ StarCraft است که در سال ۱۹۹۸ توسط Blizzard Entertainment توسعه و منتشر شد. این توسعه شامل سه کمپین تک نفره جدید، دو واحد جدید در هر مسابقه، برخی ارتقاء فناوری جدید و تعدادی مجموعه نقشه اضافی است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ارتش

StarCraft: Brood War یک بسته الحاقی برای بازی ویدئویی استراتژی بلادرنگ StarCraft است که در سال ۱۹۹۸ توسط Blizzard Entertainment توسعه و منتشر شد. این توسعه شامل سه کمپین تک نفره جدید، دو واحد جدید در هر مسابقه، برخی ارتقاء فناوری جدید و تعدادی مجموعه نقشه اضافی است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ارتش Terran توسط Medic، یک واحد پشتیبانی پیاده نظام، و Valkyrie، یک واحد هوا به هوا با شعاع آسیب زیاد تکمیل می شود. زرادخانه Protoss با Corsair، یک واحد هوا به هوای شلیک سریع با قابلیت آرام کردن نیروهای زمینی، Dark Templar، یک واحد زمینی با پوشش دائمی با یک حمله قدرتمند، و Dark Archon، یک طلسم‌ساز با توانایی تسلط کامل بر یک واحد حریف که ادغام دو تمپلار تاریک است.

StarCraft: Brood War | Retro Gamer

Zerg به Devourer دسترسی پیدا می کند، یک واحد هوا به هوا با شلیک کند که تکامل موتالیسک است، و Lurker، یک واحد زمین به زمین که تکامل Hydralisk است که در هنگام دفن حمله می کند.

StarCraft: Brood War System Requirements | System Requirements

رویدادهای StarCraft II: Wings of Liberty چهار سال پس از StarCraft: Brood War اتفاق می‌افتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.