تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 13:03
125 بازدید
کد خبر : 201692

دانلود ترینر بازی Terra Ventura – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Terra Ventura – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Terra Ventura یک بازی RPG اکشن کلاسیک است که با زیرسیستم های مدرن و ساده ترکیب شده است. غارت تصادفی، مسیرهای درخت مهارت، توسعه بازیکن و شخصی سازی شخصیت. با استفاده از نبردهای بی‌درنگ یا مهارت‌های به‌دست‌آمده، مسیر خود را از طریق نقشه‌های دست‌ساز پیش ببرید. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

دانلود ترینر بازی Terra Ventura یک بازی RPG اکشن کلاسیک است که با زیرسیستم های مدرن و ساده ترکیب شده است. غارت تصادفی، مسیرهای درخت مهارت، توسعه بازیکن و شخصی سازی شخصیت. با استفاده از نبردهای بی‌درنگ یا مهارت‌های به‌دست‌آمده، مسیر خود را از طریق نقشه‌های دست‌ساز پیش ببرید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Terra Ventura شخصیت خود را از طریق مسیرهای درخت مهارت توسعه دهید، با جمع آوری رون ها پاداش های قدرتمندی به دست آورید و مهارت های اولیه را بهبود بخشید. در مسیر مواد منفجره، مسیر حمله، مسیر سلامت، مسیر کیمیاگری، مسیر مواد یا در شاخه درخت مهارت خاص شخصیت منحصر به فرد سرمایه گذاری کنید.

غارت را جمع آوری و موجودی را مدیریت کنید
ترینر Terra Ventura خوش شانس باشید یا بدشانس شوید. انواع آیتم ها را می توان به صورت تصادفی در سراسر نقشه ها به دست آورد. سکه های طلا و نقره را غارت کنید یا زره، سلاح و سایر اقلام موجودی پیدا کنید. برای خرید اقلام اضافی، تجارت یا تعمیر وسایل به کیمیاگر، آهنگر، تاجر یا خیاط مراجعه کنید.

دنیای فانتزی را کاوش کنید
در دنیای فانتزی قرون وسطایی غوطه ور شوید. شما با محیط شهری، غارهای زیرزمینی، دریاچه های گدازه، شرایط زمستانی، زمین های بایر سمی، تپه های بیابانی و موارد دیگر روبرو خواهید شد. با هک اند اسلش به موقعیت ها نزدیک شوید یا از مهارت های به دست آمده استفاده کنید. شما با ۳۰ دشمن با توانایی ها و قدرت های مختلف روبرو خواهید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.