تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 17:18
150 بازدید
کد خبر : 201082

دانلود ترینر بازی The Bard’s Tale – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Bard’s Tale – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Bard’s Tale یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط inXile Entertainment در سال ۲۰۰۴ ساخته و منتشر شد و توسط Vivendi Universal Games در آمریکای شمالی و Ubisoft در اروپا توزیع شد (این بازی در ابتدا قرار بود توسط Acclaim Entertainment در آنجا توزیع شود، تا زمانی که آنها برای ورشکستگی.

دانلود ترینر بازی The Bard’s Tale یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط inXile Entertainment در سال ۲۰۰۴ ساخته و منتشر شد و توسط Vivendi Universal Games در آمریکای شمالی و Ubisoft در اروپا توزیع شد (این بازی در ابتدا قرار بود توسط Acclaim Entertainment در آنجا توزیع شود، تا زمانی که آنها برای ورشکستگی. این بازی به عنوان یک جعل طنز آمیز از بازی های ویدئویی نقش آفرینی فانتزی به بازار عرضه شد. این بازی نه بازسازی و نه دنباله ای برای Tales of the Unknown، جلد اول: داستان بارد (۱۹۸۵) از Interplay Productions است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

The Bard's Tale ARPG: Remastered and Resnarkled su Steam

ترینر بازی The Bard’s Tale در اکتبر ۲۰۰۴ برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شد. در ژوئن ۲۰۰۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی در دسامبر ۲۰۰۹ مجدداً در Steam منتشر شد. نسخه جهانی iOS در دسامبر ۲۰۱۱ برای iPhone و iPad منتشر شد. به همراه نسخه اندروید نسخه BlackBerry PlayBook در سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر شد. در ژوئن ۲۰۱۳، بازی با پشتیبانی کامل از کنترلر به Ouya نیز منتقل شد.

ترینر The Bard’s Tale این بازی در سال ۲۰۲۰ بازسازی شد و با عنوان The Bard’s Tale ARPG: Remastered و Resnarkled منتشر شد.

The Bard's Tale IV review | Rock Paper Shotgun

بر خلاف نمای نوبتی و اول شخص بازی های کلاسیک Bard’s Tale، این بازی در یک محیط سه بعدی است و بازیکن تنها در حال تماشای بازی است. شخصیت قابل کنترل از یک نقطه دید بالای سر بهتر است به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی توصیف شود تا یک بازی ویدئویی نقش آفرینی سنتی (یعنی کلاس شخصیت یا مدیریت موجودی وجود ندارد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.