تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 12:39
67 بازدید
کد خبر : 201557

دانلود ترینر بازی The Dragoness: Command of the Flame – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Dragoness: Command of the Flame – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Dragoness: Command of the Flame  اکتشاف HOMM مانند، ساخت شهر و نبرد استراتژیک مبتنی بر نوبت را با یک پیچ و تاب سرکش ترکیب می کند. نبردها، مسیرها و مهارت‌های خود را انتخاب کنید تا دنیایی را که توسط جنگ ویران شده کشف کنید. ارتش جانوران خود را جمع آوری و

دانلود ترینر بازی The Dragoness: Command of the Flame  اکتشاف HOMM مانند، ساخت شهر و نبرد استراتژیک مبتنی بر نوبت را با یک پیچ و تاب سرکش ترکیب می کند. نبردها، مسیرها و مهارت‌های خود را انتخاب کنید تا دنیایی را که توسط جنگ ویران شده کشف کنید. ارتش جانوران خود را جمع آوری و مدیریت کنید، منابع را جمع آوری کنید و شهر خود را گسترش دهید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی The Dragoness: Command of the Flame یک ماجراجویی الهام گرفته از HOMM با یک پیچ و تاب سرکش. با آغاز یک جستجوی حماسی در سراسر شبه جزیره Drairthir – سرزمینی که توسط جناح های متخاصم اژدها ویران شده است – شما نقش یک فرمانده را می گیرید که توسط The Dragoness در تلاش برای تسخیر و آوردن صلح به جهان است.

ترینر The Dragoness: Command of the Flame با یافتن خود در پایتخت ویران شده نیونبوره، این به عهده شماست که این شهر زمانی بزرگ را بازسازی کنید. تنها با به خدمت گرفتن یک ارتش قدرتمند جانوران و مدیریت منابع خود می توانید خود را برای خطرات پیش رو آماده کنید – جایی که تنها تفکر استراتژیک و مهارت تاکتیکی شما را پیروز خواهد دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.