تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:36
252 بازدید
کد خبر : 208414

دانلود زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 زیرنویس فیلم داستان دو شهر فیلمی محصول سال ۱۹۳۵ است که بر اساس رمان تاریخی چارلز دیکنز در سال ۱۸۵۹، داستان دو شهر، در لندن و پاریس ساخته شده است. در این فیلم رونالد کولمن در نقش سیدنی کارتن و الیزابت آلن در نقش لوسی مانت

دانلود زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 زیرنویس فیلم داستان دو شهر فیلمی محصول سال ۱۹۳۵ است که بر اساس رمان تاریخی چارلز دیکنز در سال ۱۸۵۹، داستان دو شهر، در لندن و پاریس ساخته شده است. در این فیلم رونالد کولمن در نقش سیدنی کارتن و الیزابت آلن در نقش لوسی مانت بازی می کنند. بازیکنان مکمل عبارتند از ادنا می اولیور، رجینالد اوون، باسیل راثبون، لوسیل لاورن، بلانش یورکا، هنری بی والتال و دونالد وودز. این فیلم را جک کانوی بر اساس فیلمنامه ای از W. P. Lipscomb و S. N. Behrman کارگردانی کرده است. این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین تدوین شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 فیلم با بخشی از مقدمه معروف رمان آغاز می شود: «این بهترین زمان بود، بدترین زمان بود، فصل نور بود، فصل تاریکی بود، ما همه چیز را پیش روی خود داشتیم، ما چیزی قبل از ما نداشتیم… خلاصه، دوره ای بود که بسیار شبیه به امروز بود…» لوسی مانت (الیزابت آلن) و خدمتکار و همراهش خانم پراس (ادنا می اولیور) توسط بانکدار مسن آقای جارویس لوری مطلع می شوند. کلود گیلین واتر) که پدرش، دکتر الکساندر مانت (هنری بی. والتال) نمرده است، اما هجده سال در باستیل زندانی بوده است تا سرانجام نجات یابد. او با آقای لوری به پاریس سفر می کند تا پدرش را به خانه اش در انگلستان ببرد. دکتر مانت توسط یک خدمتکار سابق، ارنست دی فارژ (میچل لوئیس) و همسرش (بلانش یورکا) که یک مغازه شراب فروشی در پاریس دارند، مراقبت می شود. ذهن پیرمرد در طول مدت سختی‌اش تسلیم شده است، اما مراقبت لطیف لوسی شروع به بازگرداندن عقل او می‌کند.

در سفر برگشت از طریق کانال انگلیسی، لوسی با چارلز دارنای (دونالد وودز)، یک اشراف فرانسوی آشنا می شود که بر خلاف عمویش، مارکی سنت اورموند (بازیل راثبون)، با وضعیت اسفبار توده های ستمدیده و فقیر فرانسه همدردی می کند. او عموی خود را تقبیح کرده، عنوان خود را رها کرده، نام خود را تغییر داده و برای شروع یک زندگی جدید به انگلستان می رود. مارکیز دارنی را به اتهام خیانت متهم می کند، اما وکیل دادگستری سی جی استرایور (رجینالد اوون) و همکار بسیار ماهر اما بدبین او سیدنی کارتن (رونالد کولمن) از او دفاع می کنند. کارتن با بارساد (والتر کاتلت)، شاهد اصلی دادستان مشروب می‌خورد و او را فریب می‌دهد تا اعتراف کند که درنای را قاب کرده است. هنگامی که بارساد برای شهادت فراخوانده می شود، او با وحشت متوجه می شود که کارتن یکی از اعضای دفاع است. او برای نجات خود شهادت خود را پس می گیرد و دارنای تبرئه می شود. پس از محاکمه، لوسی از کارتن تشکر می کند. او به سرعت عاشق او می شود.

دانلود زیرنویس فیلم داستان دو شهر ۱۹۳۵ در کریسمس، دارنای به دکتر مانت اعتراف می کند که او برادرزاده مارکی سنت اورموند است. مانت او را می بخشد، اما این حق را برای خود محفوظ می دارد که به لوسی بگوید. در راه آنها به کلیسا، لوسی با کارتن ملاقات می کند و او را دعوت می کند تا به آنها بپیوندد و او می پذیرد. پس از آن، او را به خانه آنها دعوت می کند تا کریسمس را جشن بگیرند، اما او به دلیل نوشیدن مشروب نپذیرفت. لوسی و کارتن در نهایت دوست صمیمی می شوند. کارتن امیدوار است که لوسی عشق او را جبران کند، اما یک روز به او می گوید که با دارنای نامزد کرده است.

زیرنویس فیلم A Tale of Two Cities 1935 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Tale of Two Cities 1935 لوسی و دارنی ازدواج می کنند و صاحب یک دختر به نام لوسی می شوند که به کارتن علاقه زیادی دارد. در این زمان، انقلاب فرانسه شروع می شود. عموی چارلز، مارکی سنت اورموند، یکی از اولین قربانیان آن است که در خواب توسط مردی که فرزندش توسط مربیش به طرز مرگباری زیر گرفته شده بود، چاقو خورد. دهقانان رنج کشیده خشم خود را بر سر اشراف زادگان فرو می ریزند و هر روز تعداد زیادی را به مادام گیوتین محکوم می کنند. دارنای فریب خورده و به پاریس باز می گردد و دستگیر می شود. لوسی و دکتر مانت برای نجات دارنای به پاریس می روند. مانت برای دامادش درخواست رحمت می کند، اما مادام دی فارژ، به دنبال انتقام از همه اورموندها، دادگاه را متقاعد می کند تا دارنای را به اعدام محکوم کند، با استفاده از نامه ای که دکتر مانت در زندان نوشت و کل اورموند را نفرین و محکوم کرد. خانواده.

کارتن با اطلاع از زندانی شدن دارنای به پاریس می رود تا لوسی را دلداری دهد. کارتن با آقای لوری مشورت می کند و نقشه اش را برای نجات دارنای به او می گوید. کارتن متوجه می شود که بارساد نیز در پاریس است و به عنوان جاسوس در زندان ها کار می کند. کارتن با تهدید به افشای اینکه بارساد جاسوس مارکی سنت اورموند بوده است، بر بی میلی بارساد برای کمک به او در نقشه خود برای نجات دارنای غلبه می کند. بارساد کارتن را به ملاقات دارنای در سلولش می برد. کارتن دارنای را با اتر بیهوش می کند، لباس هایش را با او عوض می کند و نامه ای را که دارنای برای لوسی نوشته بود تمام می کند و در جیب دارنای می گذارد. Darnay بدون اینکه کسی متوجه سوئیچ شود از سلول خارج می شود.

در حالی که لوسی برای بازگشت به انگلستان آماده می شود، مادام دی فارژ می رود تا او را تحریک کند تا جمهوری را محکوم کند، اما خانم پراس در آپارتمانی که اکنون تخلیه شده است، او را رهگیری می کند. پروس می داند که چرا مادام دی فارژ آمده است و مصمم است جلوی او را بگیرد. دو زن با هم دعوا می کنند و د فارژ یک تپانچه را بیرون می آورد، اما در درگیری بعدی، پروس او را می کشد. دارنای، لوسی، لوسی کوچولو، لوری و پراس همه به سلامت فرار می کنند.

زیرنویس فیلم داستان دو شهر ۱۹۳۵ در حالی که در انتظار اعدام بود، یک خیاط بی گناه (ایزابل جول) که همزمان با دارنای محکوم شد، متوجه می شود که کارتن هویت خود را به دست آورده است. وقتی با هم به سمت گیوتین می‌روند، از شجاعت و فداکاری او آرامش می‌گیرد. همانطور که کارتن در پای گیوتین ایستاده است، طبل ها غلت می خورند و سپس محو می شوند و دوربین از کنار گیوتین به سمت شهر و آسمان بالا می رود. صدای او شنیده می شود که می گوید: “این کار بسیار بسیار بهتری است که من انجام داده ام. این استراحتی است که می روم بسیار بهتر از آنچه تا به حال دیده ام.”

زیرنویس A Tale of Two Cities 1935 - بلو سابتایتل

زیرنویس داستان دو شهر ۱۹۳۵ آندره سنوالد در نیویورک تایمز در ۲۶ دسامبر ۱۹۳۵ نوشت: «بعد از اینکه «دیوید کاپرفیلد» را به ما داد، مترو گلدوین مایر اکنون جادوی دیکنزی بیشتری را با تولید حیرت‌انگیز «داستان دو شهر» به وجود آورده است… بیش از دو ساعت پرده را مملو از زیبایی و هیجان می کند و در رسیتال انگلیسی هایی که گرفتار خون و وحشت انقلاب فرانسه شده بودند از هیچ چیزی دریغ نمی کند… این درام به بحران اثرگذاری فوق العاده ای در گیوتین می رسد. تماشاگران را زیر ضربات عاطفی سورتمه‌ای به لرزه در می‌آورد… رونالد کولمن توانایی‌ترین عملکرد خود را در سال‌های اخیر به عنوان سیدنی کارتن ارائه می‌کند و تعداد زیادی از بازیکنان عالی در آن بهترین عملکرد خود را دارند… فقط Darnay از دونالد وودز پایین‌تر است، یک مطالعه ناخوشایند. برای من هم جالب بود که بلانش یورکا در نقش مادام دو فارژ، احساسی را از هم پاشید… مطمئن باشید که «داستان دو شهر» باعث بازآرایی وسیع ده شهر خواهد شد. بهترین لیست ها.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.