تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:07
166 بازدید
کد خبر : 207614

دانلود زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 زیرنویس فیلم هندی یک قهرمان اکشن یک فیلم اکشن مهیج کمدی سیاه زبان هندی است که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آنیرود ایر، نویسندگی نیراج یاداو بر اساس داستانی اصلی از آییر، ساخته شده توسط بوشان کومار و کریشان کومار تحت عنوان فیلم‌های سری T و Aanand L

دانلود زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 زیرنویس فیلم هندی یک قهرمان اکشن یک فیلم اکشن مهیج کمدی سیاه زبان هندی است که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آنیرود ایر، نویسندگی نیراج یاداو بر اساس داستانی اصلی از آییر، ساخته شده توسط بوشان کومار و کریشان کومار تحت عنوان فیلم‌های سری T و Aanand L ساخته شده است. Rai under Color Yellow Productions. در این فیلم آیوشمان خورانا و جیدیپ احلوات به ایفای نقش می پردازند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 فیلم شروع به نمایش برخی از R.A.W. افسران در حال ورود به یک اتاق تحقیق، جایی که یک معناو دستبند زده را در حال تمرین می بینند. همانطور که آنها در مورد “Katkar” پرس و جو می کنند، Maanav از ویکی و بهورا سولانکی نام می برد، زیرا فیلم به یک فلش بک می رود. Maanav یک بازیگر محبوب است که به عنوان یک مرد برجسته در فیلم های اکشن شناخته می شود. او برای فیلم آینده اش به ماندوتی در هاریانا می رود. ویکی سولانکی، یک سیاستمدار قدرتمند مشتاق، که در حال حاضر در انتخابات محلی شرکت می کند، می خواهد با Maanav ملاقات کند تا دست برتر را به دست آورد. معاناو به دلیل برنامه شلوغ تیراندازی اش توجهی نمی کند. درست زمانی که قرار است ویکی را ملاقات کند، با تحویل فورد موستانگ جدید خود حواسش پرت می شود و به یک رانندگی طولانی می رود. با این حال، ویکی خشمگین او را تعقیب می کند و او را تحت کنترل قرار می دهد. Maanav عصبانی می شود و ویکی را هل می دهد که روی سنگی فرود می آید و به سر و گردن ضربه می زند. او در دم می میرد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی یک قهرمان اکشن ۲۰۲۲ ترسیده از دهکده می گریزد و به انگلستان می گریزد. او متوجه نمی شود که برادر ویکی، بهورا سولانکی، یکی از اعضای شورای شهر ماندوتی، نیز برای شکار او به بریتانیا رسیده است. آینه بغل موستانگ او در صحنه جنایت در هاریانا پیدا می شود و پلیس به زودی نقش Maanav را در قتل ویکی به پایان می رساند. آبروی معاناو تحقیر می شود و فیلم هایش بایکوت می شوند. این خبر قبلاً به بریتانیا رسیده است و معاناو مجبور می شود خود را از پلیس انگلیس پنهان کند. معنو در حین بازگشت از بازار، بهورا را در خانه اش می یابد. Bhoora قبلاً دو افسر انگلیسی را کشته است، اما Maanav موفق به فرار می شود و سعی می کند از وکیل خود کمک بگیرد که پاسخ نمی دهد. Bhoora با Maanav روبرو می شود که سعی می کند بی گناهی خود را ثابت کند، اما Bhoora گوش نمی دهد و سعی می کند او را بکشد. Maanav موفق می شود نه تنها بر او غلبه کند، بلکه با حبس کردن او در صندوق عقب ماشین فرار کند.

زیرنویس فیلم An Action Hero 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس An Action Hero 2022 پس از تحت فشار قرار دادن مدیر خود برای کمک، Maanav در نهایت با یک وکیل و تعمیرکار ملاقات می کند، اما Bhoora از راه می رسد و او را نیز می کشد. زمانی که او می خواهد معاناو را بکشد، توسط کادیر رهگیری می شود. معاناو با کمک کادیر دوباره فرار می کند، اما او را پشت سر می گذارد. Bhoora موفق می شود بفهمد Maanav کجا برده می شود و Kaadir را گروگان نگه می دارد. در همین حال، معنو از مخفی شدن خسته می شود و با شواهدی مبنی بر کشتن دو افسر پلیس بریتانیایی بهورا در خانه اش، خود را به پلیس تسلیم می کند. مسعود آبراهام کتکار، دون ترسناکی که معاناو او را بی ربط طعنه می زد، او را می رباید. Maanav به مراسمی که توسط Katkar میزبانی می‌شود، برده می‌شود، جایی که او باید در ازای آزادی اجرا کند.

زیرنویس فیلم هندی یک قهرمان اکشن ۲۰۲۲ بهورا پس از کشتن کادیر در پارکینگ ساختمان محل برگزاری مراسم، از راه می رسد و عملکرد را مختل می کند. سپس توسط افراد کاتکار گرفتار می شود. پس از بازجویی، کاتکار به طور غیرمستقیم به بهورا توصیه می کند که معاناو را بکشد. تصویر او با Katkar در رسانه های اجتماعی وایرال می شود، درست زمانی که Bhoora در آستانه شلیک به Maanav است. کاتکار در این روند می میرد و اندکی پس از آن، افرادش می رسند تا هر دو را بکشند و درگیری با اسلحه رخ می دهد. Maanav و Bhoora موفق می شوند مردان کاتکار را شکست دهند. Maanav طرحی را برای انجام معامله با سفارت هند تدوین می کند تا داستانی را ارائه دهد که دولت از موقعیت Maanav استفاده کرده و او را برای مأموریت ردیابی و کشتن کاتکار منصوب کرده است و بنابراین او را از زندان نجات می دهد. بهورا با وجود اینکه از ابتدا از بی گناهی او آگاه بود، حاضر نیست او را از غرور نجات دهد و می خواهد او را بکشد. بدون چاره ای، Maanav Bhoora را می کشد و نقشه او موفق می شود. او دوباره شهرت خود را به دست می آورد و به هند برمی گردد و در آنجا توسط طرفدارانش برای یک جلسه امضا محاصره می شود.

زیرنویس An Action Hero 2022 - بلو سابتایتل

بالیوود هونگاما به فیلم ۴ از ۵ ستاره داد و نوشت: “قهرمان اکشن به دلیل نقش اکشن آیوشمان و حضور جیدیپ روی پرده کار می کند. پیچ و تاب در ۳۰ دقیقه آخر به سرگرمی می افزاید”. سایبال چاترجی از NDTV به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «فیلم هر بار که جیدیپ احلوات روی پرده می‌آید به‌عنوان مردی سرسخت که به مفهومی خشن، آماده و روستایی از عدالت و خودارزشمندی پاسخ می‌دهد، پر از انرژی می‌پیچد». سونیل دضیا از نیوز ۱۸ به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و گفت که این فیلم “حواس‌انگیز، وزش‌آور، عجیب و غریب و عجیب‌وغریب است”. پراتیکشیا میشرا از The Quint به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «فیلم هر چیزی را که به دستش می‌آید مسخره می‌کند و در عین حال داستانی را می‌بافد که شایسته بازیگران قوی‌اش باشد». Devesh Sharma از Filmfare به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “فیلم هوشمندانه نوشته شده است. به طرز تحسین برانگیزی در خدمت ماست. شوخی های درونی داغ هستند. گستاخی یک سوپراستار در نقطه مقابل است”. Kartik Bhardwaj از Cinema Express به این فیلم ۳.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “Ayushmann Khurrana و Jaideep Ahlawat در این برداشت گستاخانه از ستاره ها، طرفداران و فرهنگ رسانه ای، شاخ ها را قفل می کنند”. هیمش منکاد از Pinkvilla به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «قهرمان اکشن یک اکشن هیجان انگیز نوشته شده هوشمندانه است که در آن کارگردان اعتقاد خود را برای ایجاد تعادل مناسب در ژانر با برخی طنز و سناریوهای غم انگیز دنبال می کند».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.