تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:07
122 بازدید
کد خبر : 207794

دانلود زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 زیرنویس فیلم سی و دو آگوست در زمین یک فیلم درام کانادایی به کارگردانی و نویسندگی دنیس ویلنوو در اولین کارگردانی فیلم بلند خود و تهیه‌کنندگی راجر فراپیه است. این فیلم در بخش نگاه معین در جشنواره فیلم کن ۱۹۹۸ به نمایش درآمد. الکسیس مارتین برنده جایزه

دانلود زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 زیرنویس فیلم سی و دو آگوست در زمین یک فیلم درام کانادایی به کارگردانی و نویسندگی دنیس ویلنوو در اولین کارگردانی فیلم بلند خود و تهیه‌کنندگی راجر فراپیه است. این فیلم در بخش نگاه معین در جشنواره فیلم کن ۱۹۹۸ به نمایش درآمد. الکسیس مارتین برنده جایزه جوترا برای بهترین بازیگر مرد شد. این فیلم به عنوان فیلم ورودی کانادایی برای بهترین فیلم خارجی زبان در هفتاد و یکمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، اما نامزد نشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 پس از یک تصادف بزرگراهی، سیمون (پاسکال بوسیرز) مدل عکاسی تصمیم می گیرد که بچه دار شدن با بهترین دوستش فیلیپ (الکسیس مارتین) تنها راه برای معنا بخشیدن به زندگی خالی اوست. فیلیپ با اکراه با این شرط موافق است که آنها در یک صحرا باردار شوند.

زیرنویس فیلم August 32nd on Earth 1998 - بلو سابتایتل

زیرنویس August 32nd on Earth 1998 برندان کلی از ورایتی از جلوه‌های بصری فیلم، بازی‌های اصلی، استفاده «متوجه اما مؤثر» از آهنگ‌های موسیقی توسط نمادهای کبک، رابرت شارلبوا و ژان للوپ تمجید کرد، اما کلی از خط داستانی «نازک» انتقاد کرد و گفت: «به سادگی آن را ندارد. کالاهایی برای علاقمند نگه داشتن مخاطبان در طولانی مدت.”

زیرنویس August 32nd on Earth 1998 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم سی و دو آگوست در زمین ۱۹۹۸ تایم اوت به همان اندازه جلوه های بصری قابل توجه را ستود، اما فیلم را “یک چیز عجیب و غریب جذاب اما تا حدی موفق… هرگز واقعاً زیاد نمی شود” نامید. Reelfilm.com به این فیلم دو ستاره از چهار ستاره داد و گفت که این فیلم “اولین فیلم پراکنده جذاب و در عین حال عمدتاً خودپسندانه از کارگردانی است که چیزهای بسیار بهتری را دنبال می کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.