تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 19:01
115 بازدید
کد خبر : 207465

دانلود زیرنویس فیلم Bait 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bait 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bait 2000 یک فیلم کمدی اکشن محصول سال ۲۰۰۰ با بازی جیمی فاکس و دیوید مورس است. آنتوان فوکوا کارگردانی آن را بر عهده داشت. این فیلم با شکست مالی بزرگی روبرو شد و برای برادران وارنر ۵۱ میلیون دلار هزینه در بر داشت اما تنها حدود ۱۵ میلیون دلار فروش داشت.

دانلود زیرنویس فیلم Bait 2000 یک فیلم کمدی اکشن محصول سال ۲۰۰۰ با بازی جیمی فاکس و دیوید مورس است. آنتوان فوکوا کارگردانی آن را بر عهده داشت. این فیلم با شکست مالی بزرگی روبرو شد و برای برادران وارنر ۵۱ میلیون دلار هزینه در بر داشت اما تنها حدود ۱۵ میلیون دلار فروش داشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Bait 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Bait 2000 هنگامی که سریع صحبت می کند، دزد خرده پا و دزد، آلوین سندرز به دلیل دزدی میگو دستگیر می شود، به نظر می رسد بدترین مشکل او زندانی شدن باشد. متأسفانه، او در نهایت با جان دلانو جاستر، پسری که در حالی که ۴۲ میلیون دلار طلا از فدرال رزرو دزدیده بود، پس از کشتن دو نگهبان بسته و دهان بسته در جریان سرقت طلا، شریک زندگی خود، بریستول را دوبار صلیب کرد. بریستول، که مغز متفکر سرقت است، به عنوان یک مرد خطرناک نشان داده شده است، با مهارت در کامپیوتر، حافظه طولانی، و کسی که تمام تلاش خود را می کند تا جاستر را در کجا پنهان کرده است، از جمله کشتن دیگران. در حالی که مامور خزانه داری هاردبال ادگار کلنتین بازجویی می شود، دابل کراسر بر اثر نارسایی قلبی می میرد.

دانلود زیرنویس فیلم طعمه ۲۰۰۰ تمام فدرال‌ها پیامی غیرقابل درک است که جاستر به آلوین داد تا به همسرش بدهد، همسرش که بدون اطلاع او مرده است و توسط بریستول کشته شده است (“به او بگویید که باید به باغ وحش برانکس برود. به او بگویید “هیچ جایی مثل این نیست home’.”)، بنابراین آنها تصمیم می گیرند او را آزاد کنند و با کاشت مخفیانه یک دستگاه ردیابی ترکیبی و اشکال الکترونیکی در فک آلوین، از او به عنوان طعمه برای گرفتن بریستول استفاده کنند. از آن لحظه به بعد، یک تیم نظارتی می تواند هر حرکت آلوین را دنبال کند و تک تک کلمات او را بشنوند. متأسفانه، آلوین استعدادی دارد که به‌ویژه با برادر کوچکتر جنایتکارش استیوی به دردسر بیفتد – به این معنی که فدرال‌ها باید فرشته‌های نگهبان او شوند تا او بتواند به هدف خود عمل کند. مطمئناً، بریستول در مسیر آلوین بسیار داغ است، و با استفاده از تخصص کامپیوتری خود متوجه می شود که آلوین در کنار جاستر زندانی شده است و از طریق یک تماس تلفنی ساختگی اطلاعات بیشتری از او به دست می آورد.

زیرنویس فیلم Bait 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس Bait 2000 آلوین به زودی به موقعیت‌های زیادی که از زمان آزادی او از زندان رخ داده است مشکوک می‌شود، به‌ویژه زمانی که با بریستول رو در رو می‌شود، اما در نهایت بریستول در حالی که از مقامات فرار می‌کند، آلوین را می‌دزدد و باعث انفجار بمبی می‌شود که به یک بسته و دهان بسته شده بود. مامور وولی پس از بازجویی از آلوین، بریستول، آلوین را مجبور می کند تا او را به سمت طلایی که ظاهراً در پیست اسب سواری در منهتن پنهان شده بود، هدایت کند، در حالی که دوست دخترش لیزا و نوزادش را گروگان نگه داشته است. آلوین در نهایت موفق به فرار می شود و با بریستول مبارزه می کند و لیزا را قبل از انفجار بمبی که در ون آنها نصب می شود آزاد می کند. آلوین موفق می شود ون را سیم کشی کند، آن را رانندگی کند و درست به موقع قبل از انفجار بمب بیرون بپرد. بریستول به آلوین می رسد و اسلحه را به سمت او نشانه می رود، با این حال کلنتین چندین بار به او شلیک می کند و آلوین را نجات می دهد. یک آلوین سپاسگزار به دلیل رفتارهای قبلی در زندان به کلنتین مشت می زند، با این حال کلنتین، که از این موضوع ناراحت نیست، اعتراف می کند که این کار را کرده است.

زیرنویس فیلم طعمه ۲۰۰۰ الوین در حالی که با لیزا در مورد پسرشان گرگوری در کتابفروشی اش صحبت می کند، با مشتری ملاقات می کند که از او درخواست کتاب «باغ وحش برانکس» می کند، که او را به درک پیام جاستر سوق می دهد. طلا در زیر صفحه “خانه” در استادیوم یانکی دفن شده است. او سپس با کلنتین تماس می گیرد تا در مورد پاداشی برای بازیابی طلای دزدیده شده صحبت کند، که پس از کمی سردرگمی معلوم می شود که پنج درصد ارزش آن است. دو میلیون دلار

زیرنویس Bait 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس طعمه ۲۰۰۰ در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقدهای ۸۲ منتقد، ۲۶ درصد محبوبیت دارد. توافق این وب‌سایت چنین است: «با وجود اینکه جیمی فاکس در Bait می‌درخشد، این فیلم از ریشه‌های موزیک ویدیو و فیلم‌نامه‌ای فرمولی رنج می‌برد که اعتبار را کاهش می‌دهد». در متاکریتیک، بر اساس نقدهای ۲۸ منتقد، امتیاز ۳۹ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.