تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:01
142 بازدید
کد خبر : 207786

دانلود زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 زیرنویس فیلم خون کندور یک فیلم درام بولیویایی محصول ۱۹۶۹ به نویسندگی و کارگردانی مشترک خورخه سانجینس و با بازی مارسلینو یاناهوایا است. این فیلم داستان یک جامعه بومی بولیوی را روایت می‌کند که تحت حمایت ایالات متحده آمریکا (“سپاه پیشرفت”) که به طور مخفیانه زنان محلی

دانلود زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 زیرنویس فیلم خون کندور یک فیلم درام بولیویایی محصول ۱۹۶۹ به نویسندگی و کارگردانی مشترک خورخه سانجینس و با بازی مارسلینو یاناهوایا است. این فیلم داستان یک جامعه بومی بولیوی را روایت می‌کند که تحت حمایت ایالات متحده آمریکا (“سپاه پیشرفت”) که به طور مخفیانه زنان محلی را عقیم می‌کند، مراقبت‌های پزشکی دریافت می‌کنند. این داستان که بر اساس روایت های مردم بومی به فیلمساز بود، خشم عمومی را برانگیخت که منجر به تحقیقات دولتی درباره اقدامات سپاه صلح در بولیوی شد که به اخراج آژانس از این کشور ختم شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 یک جامعه بومی بولیوی که از آژانس آمریکایی شبیه سپاه صلح Cuerpo del Progreso (“سپاه پیشرفت”) مراقبت های پزشکی دریافت می کند که به طور مخفیانه زنان محلی را عقیم می کند. بولیوی ها به خارجی ها حمله می کنند و مهاجمان توسط مقامات جمع آوری شده و تیرباران می شوند. برادر قهرمان اصلی فیلم به شدت به دنبال مراقبت های پزشکی برای برادرش است، اما به دلیل کمبود پول برای مراقبت مناسب، برادرش می میرد.

زیرنویس فیلم Blood of the Condor 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس Blood of the Condor 1969 تصور می‌شود که یاور مالکو از سانجینس به اخراج سپاه صلح از بولیوی در اقدامی ملی‌گرایی فرهنگی ضد امپریالیستی توسط مردم بومی انجامید.

زیرنویس Blood of the Condor 1969 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم خون کندور ۱۹۶۹ پس از نمایش یاور مالکو، سانژینز متوجه شد که بسیاری از دهقانان به دلیل استفاده از فلاش بک برای روایت، انتقاداتی در مورد دشواری فیلم های او دارند، زیرا فیلم سازی او بسیار تحت تأثیر سینمای هنری اروپا بوده است و در مورد عدم توجه به محکوم کردن فیلم های او. علل مشکلات مردم بومی او هنگام ساخت فیلم بعدی خود به نام es:El coraje del pueblo («شجاعت مردم») در سال ۱۹۷۱ به این موضوع توجه کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.