تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 18:58
111 بازدید
کد خبر : 207458

دانلود زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 زیرنویس فیلم هندی انفجار یک فیلم کمدی اکشن به زبان تلوگو به کارگردانی Trinadha Rao Nakkina و نویسندگی Prasanna Kumar Bezawada است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. راوی تجا و سریللا در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم توسط People Media Factory و Abhishek Agarwal Arts تولید شده است.

دانلود زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 زیرنویس فیلم هندی انفجار یک فیلم کمدی اکشن به زبان تلوگو به کارگردانی Trinadha Rao Nakkina و نویسندگی Prasanna Kumar Bezawada است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. راوی تجا و سریللا در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم توسط People Media Factory و Abhishek Agarwal Arts تولید شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 جیام پاکشیتاپ با نام مستعار J. P.، یک بازرگان تجاری و رئیس “J. P. Orbit” به دلیل تصاحب شرکت ها به روشی بی رحمانه شناخته شده است. او به «مردم مارت» ساخته ناندا گوپال چاکراوارتی توجه می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را به عنوان هدیه تولد به پسرش آتاروا پاکشیتاپ تقدیم کند. با این حال، جی پی با مشکلاتی از سوی پسر ناندا گوپال، آناند چاکراوارتی، که همچنین مدیرعامل آینده شرکت است، مواجه است. او تصمیم می گیرد او را سرنگون کند و شرکت را تصاحب کند.

در همین حال، سوامی یک مرد بیکار و باهوش خیابانی و داپلگانجر آناند است که با خانواده اش متشکل از پدرش واسودووا رائو، مادر یاشودا و خواهر کوچکترش ساببو زندگی می کند. او تلاش می‌کند تا کار بی‌موفقیتی پیدا کند و دائماً تحت فشار عروسی قریب‌الوقوع ساببو قرار می‌گیرد. پراناوی دوست ساببو است که هنگام برنامه ریزی برای عروسی ساببو با سوامی آشنا می شود. جذب یکدیگر می شوند. با این حال، پدر پراناوی و دوست چاکراوارتی، رامش ردی، در عوض یک اتحاد ازدواج با آناند ترتیب می دهد. در ابتدا، پراناوی با دیدن آناند گیج می شود. آیا سوامی را به جای آناند انتخاب می کند و در نهایت این پیشنهاد را رد می کند، به همین دلیل رامش افراد را برای کشتن سوامی می فرستد.

زیرنویس فیلم Dhamaka 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dhamaka 2022 در همان زمان، آثاروا و غول هایش آناند را گوشه می دهند تا او را بکشند. پراناوی برای کمک از سوامی تماس می گیرد اما بعداً متوجه می شود که آناند و سوامی همان افراد هستند. سوامی هر دو رامش و آتاروا را کتک می زند، اما توسط یکی از آنها ناک اوت می شود و مرده فرض می شود. با این حال، سوامی زنده می ماند و مرگ خود را جعل می کند. پراناوی از او در مورد زندگی به عنوان افراد دوگانه می پرسد. سوامی فاش می‌کند که در کودکی‌اش زمانی که او و واسودووا در نمایشگاه محلی ناپدید شدند، چاکراوارتی را ملاقات کرد و چاکراوارتی سعی کرد موقعیت والدین سوامی را پیدا کند. با این حال، او در عوض او را به عنوان پسر خود پذیرفت. ۴ سال بعد، والدین سوامی به جستجوی او رسیدند و چاکراوارتی برای بازگرداندن او با خود مردد بود. بنابراین، برای راضی نگه داشتن هر دو خانواده، سپس هویت دوگانه را به خود گرفت.

در همین حال، جی پی که تصور می‌کند آناند مرده است، از سوامی می‌خواهد که نقش آناند را بازی کند و باعث می‌شود سهام شرکت به جی پی اربیت تقسیم شود. دنباله ای از اتفاقات کمدی رخ می دهد، جایی که سوامی هر بار موفق می شود جی پی و آتاروا را فریب دهد و در حین تنظیم ازدواج ساببو و اهدای سهام او به کارمندان، موفق شود. با این حال، جی پی هویت دوگانه سوامی را کشف می کند و سعی می کند چاکراوارتی را بکشد، اما سوامی او را نجات می دهد. او همچنین واسودوا را نجات می دهد و هم جی پی و هم آتاروا را از پای در می آورد. سوامی به چاکراوارتی فاش می‌کند که برادرزاده‌اش، ویکرام چاکراوارتی، نیز در پشت حمله به سوامی بوده است، زیرا او مانعی برای او شد تا مدیرعامل بعدی شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی انفجار ۲۰۲۲ سوامی به ویکرام می‌گوید که چاکراوارتی می‌خواست او مدیر عامل شرکت شود، که پس از آن ویکرام به اشتباه خود پی برد و از سوامی و خانواده‌اش عذرخواهی کرد و دوباره با آنها متحد شد. با تبدیل شدن ویکرام به مدیرعاملی، سوامی و پراناوی با خوشحالی ازدواج می کنند و هر دو خانواده زندگی عادی و شادی دارند.

زیرنویس Dhamaka 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی انفجار ۲۰۲۲ داماکا در روز افتتاحیه خود ۱۰ کرور روپیه در سراسر جهان به دست آورد، از جمله ۷.۵۵ کرور روپیه ناخالص داخلی (هند). سهم روز افتتاحیه از بازارهای آندرا پرادش و تلانگانا روی هم به ۴.۴۰ کرور رسید. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود توانست ۳۲ کرور فروش جهانی داشته باشد. در هند، این فیلم در آخر هفته افتتاحیه مجموع خالص ۲۰.۵۰ کرور روپیه را به دست آورد که از فیلم هندی سیرک با ۲۰.۱۰ کرور پیشی گرفت.

News18 Telugu گزارش داد که ناخالص جهانی ۶۸.۴۵ کرور پس از ۱۱ روز از انتشار، با سهم توزیع کنندگان ۳۶.۱۷ کرور روپیه است. پس از ۱۴ روز، ۱۲۳telugu گزارش داد که این فیلم ۱۰۰ کرور فروخته است، بنابراین به یک موفقیت تجاری در گیشه تبدیل شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.