تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:48
107 بازدید
کد خبر : 208472

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 زیرنویس فیلم از تاریکی نترسید یک فیلم آمریکایی در سبک ترسناک تلویزیونی به کارگردانی جان نیولند و با بازی کیم داربی و جیم هاتون است. این فیلم توسط Lorimar Productions منتشر شد و اولین بار در روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر ۱۹۷۳ در طول فیلم هفته

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 زیرنویس فیلم از تاریکی نترسید یک فیلم آمریکایی در سبک ترسناک تلویزیونی به کارگردانی جان نیولند و با بازی کیم داربی و جیم هاتون است. این فیلم توسط Lorimar Productions منتشر شد و اولین بار در روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر ۱۹۷۳ در طول فیلم هفته ABC از شبکه ABC پخش شد. از آن زمان تاکنون بارها در سندیکا به نمایش درآمده و در ویدیوی خانگی و اکنون در دی وی دی توزیع شده است. در برخی کشورهای اروپایی به کابوس معروف است. بازسازی تئاتری به همین نام در ۲۶ آگوست ۲۰۱۱ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 سالی فارنهام و همسرش الکس یک عمارت قدیمی را از مادربزرگ سالی که اخیراً درگذشته به ارث می برند. مدت کوتاهی پس از نقل مکان، او یک شومینه آجری را در لانه زیرزمین پیدا می کند. دست‌کار املاک، آقای هریس، به او می‌گوید که مادربزرگ سالی پس از مرگ پدربزرگش از او خواسته است آن را مهر و موم کند و بهتر است آن را همین‌طور که هست رها کند. بعد از اینکه او برای یک روز رفت، او از برخی از ابزارهای هریس استفاده می کند تا خودش آجرها را جدا کند. او شکست می خورد، اما می تواند یک درب کناری کوچکی را که برای از بین بردن خاکستر شومینه استفاده می شود، باز کند. داخل آن اصلا یک شومینه نیست، بلکه زیرزمینی بزرگ، تاریک و عمیق است. در حالی که سالی از لانه خارج می شود، چندین صدای زمزمه کننده نام او را از پشت شومینه صدا می زنند و اعلام می کنند که “او ما را آزاد کرد.”

دانلود زیرنویس فیلم از تاریکی نترسید ۱۹۷۳ سالی در خانه احساس بی قراری می کند. یک شب او با صداهایی که نامش را زمزمه می کنند از خواب بیدار می شود و زیرسیگاری به طور مرموزی از کابینت کنار تختش می افتد. الکس نگرانی های خود را نادیده می گیرد و معتقد است که از تنش عصبی رنج می برد. عصر روز بعد، در حالی که از پله ها پایین می رود، چیزی لباس او را می گیرد و صداهایی را می شنود که زمزمه می کنند “ما تو را می خواهیم.” او که خودش را آزاد می کند، چیزی را می بیند که در پشت پرده فرو می رود، که معتقد است نوعی حیوان کوچک است. بعداً همان زمزمه را از پشت شومینه در لانه زیرزمین می شنود. الکس از داستان خود متقاعد نشده است، اما مطمئن می شود که درب خاکستر به طور ایمن بسته شده است.

زیرنویس فیلم Don’t Be Afraid of the Dark 1973 - بلو سابتایتل

زیرنویس Don’t Be Afraid of the Dark 1973 شب بعد، سالی یک مهمانی شام برای همکاران الکس در دفتر حقوقی او ترتیب می دهد. در طول مهمانی، سالی یک موجود کوچک و هولناک اجنه مانند را در نزدیکی پای خود زیر میز شام می بیند. او فریاد می زند، اما هیچ کس آنچه را که دیده باور نمی کند و این موجود به سرعت ناپدید می شود. الکس نسبت به او بی تاب می شود و فکر می کند که او دچار توهم شده است. در حالی که سالی زیر دوش است، سه تا از موجودات اجنه چراغ ها را خاموش می کنند تا بتوانند با تیغ به او حمله کنند. وقتی سالی دوباره چراغ را روشن می‌کند، موجودات جیغ می‌کشند و از روشنایی به داخل کمدهای حمام عقب می‌روند، جایی که ناپدید می‌شوند. او به الکس می گوید که باید خانه را بفروشند.

زیرنویس فیلم از تاریکی نترسید ۱۹۷۳ روز بعد، الکس برای کار می رود و سالی ترتیب می دهد که برود و با دوستش جوآن بماند. قبل از رفتن او، موجودات سعی می کنند سالی را از یک پله پایین بیاورند، اما به طور تصادفی باعث مرگ طراح دکوراسیون داخلی او می شوند. سالی سعی می کند با موجودات روبرو شود و از آنها می پرسد که چه می خواهند و آنها پاسخ می دهند که روح او را می خواهند. هر کس آنها را آزاد کند (همانطور که سالی با باز کردن شومینه انجام داد) باید یکی از آنها شود. دکتر سالی داروهای آرامبخش تجویز می کند و دوستش جوآن پیش او می ماند. جوآن شروع به باور داستان سالی می کند. الکس متقاعد نشده است. او برای ملاقات با دستکار آنها در مورد تاریخچه خانه و شومینه می رود. سالی سعی می‌کند بیدار بماند، اما موجودات آرام‌بخش در قهوه‌اش می‌ریزند و برق را قطع می‌کنند. وقتی جوآن را چک می‌کند، بیرون را قفل می‌کنند. سالی موفق می شود از پله ها پایین برود، اما موجودات او را در تاریکی زمین می خورند. در حالی که او نیمه هوشیار است، او را به داخل لانه زیرزمین و داخل شومینه بدون مهر و موم می کشانند. سالی که اکنون یکی از موجودات است، صبورانه منتظر است تا قربانی بعدی آنها به خانه نقل مکان کند.

زیرنویس Don’t Be Afraid of the Dark 1973 - بلو سابتایتل

زیرنویس از تاریکی نترسید ۱۹۷۳ کارگردان گیلرمو دل تورو (که تهیه کننده و نویسنده بازسازی فیلم بود) وقتی در کودکی آن را در تلویزیون دید، به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفت. او و برادرانش در خانه دنبال یکدیگر می‌آمدند و می‌گفتند «سالی، سالی» و از موجودات فیلم ۱۹۷۳ تقلید می‌کردند. دل تورو گفت: “این چیزی برای مدت طولانی به قلب من نزدیک بود… ما فکر می کردیم این فیلم وحشتناک ترین فیلم روی زمین است.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.