تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:35
138 بازدید
کد خبر : 208409

دانلود زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 یک فیلم درام مکزیکی-اسپانیایی زبان محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی خوان پابلو گونزالس است. این فیلم برای اولین بار در مسابقه جهانی دراماتیک سینمایی در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، جایی که ترزا سانچز بازیگر نقش اول جایزه ویژه هیئت داوران را برای بازیگری دریافت کرد. برای

دانلود زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 یک فیلم درام مکزیکی-اسپانیایی زبان محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی خوان پابلو گونزالس است. این فیلم برای اولین بار در مسابقه جهانی دراماتیک سینمایی در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، جایی که ترزا سانچز بازیگر نقش اول جایزه ویژه هیئت داوران را برای بازیگری دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 این فیلم درباره ماریا گارسیا ۵۰ ساله، صاحب کارخانه دوس استینسیس، یک کارخانه تکیلا با شکوه است که در تلاش برای سرپا ماندن و آخرین نگهداری از نسل‌های گیاه تکیلا متعلق به مکزیک در ارتفاعات جالیسکو است. بقیه به شرکت‌های خارجی منتقل شده‌اند. ماریا که زمانی یکی از ثروتمندترین افراد شهر بود، می داند که وضعیت مالی فعلی اش غیرقابل تحمل است. هنگامی که یک طاعون مداوم و یک سیل غیرمنتظره باعث آسیب جبران ناپذیر می شود، ماریا مجبور می شود هر کاری که می تواند برای نجات منبع اصلی اقتصاد و غرور جامعه خود انجام دهد.

زیرنویس فیلم Dos estaciones 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dos estaciones 2022 این فیلم جوایز دریافت کرده و در جشنواره‌هایی مانند کارگردانان جدید/فیلم‌های جدید در MoMA و مرکز لینکلن، سن سباستین، ادینبورگ، مورلیا، افق‌های جدید، آتن، زوریخ، جشنواره بین‌المللی فیلم بوگوتا، جشنواره بین‌المللی فیلم ونکوور و موسترا سائو به نمایش درآمده است. پائولو، در میان دیگران.

دانلود زیرنویس فیلم دو فصل ۲۰۲۲ در دوسالانه سینما-کالج ونیز و انجمن تولید خلاق موسسه ساندنس شرکت کرد.

زیرنویس Dos estaciones 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم دو فصل ۲۰۲۲ شری لیندن در نوشتن برای هالیوود ریپورتر گفت: «نادر است که یک فیلم اولیه تعادل کاملی از مواد تشکیل دهد و به ویژه زمانی که این کار را به شیوه ای متمایز و به یاد ماندنی انجام دهد، نادر است.

Manohla Dargis برای نیویورک تایمز این فیلم را منتخب منتقدان NYT نامید و آن را “از نظر بصری دستگیر کننده” نامید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.