تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 18:30
155 بازدید
کد خبر : 207906

دانلود زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 زیرنویس فیلم امپراتوری نور یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مشترک سم مندز است. داستان این فیلم در یک شهر ساحلی انگلیسی در اوایل دهه ۱۹۸۰ می گذرد، این فیلم در مورد قدرت ارتباط انسانی در زمان های آشفته است. اولیویا

دانلود زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 زیرنویس فیلم امپراتوری نور یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مشترک سم مندز است. داستان این فیلم در یک شهر ساحلی انگلیسی در اوایل دهه ۱۹۸۰ می گذرد، این فیلم در مورد قدرت ارتباط انسانی در زمان های آشفته است. اولیویا کولمن، مایکل وارد، مونیکا دولان، تام بروک، تانیا مودی، هانا اونزلو، کریستال کلارک، توبی جونز و کالین فرث در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 در سال ۱۹۸۰، هیلاری اسمال به عنوان مدیر وظیفه در “سینما امپایر”، مارگیت، در ساحل شمالی کنت، انگلستان کار می کند. هیلاری با اختلال دوقطبی دست و پنجه نرم می کند، به تنهایی زندگی می کند، توسط پزشک عمومی او لیتیوم تجویز کرده است و با رئیسش دونالد الیس رابطه جنسی خارج از ازدواج دارد.

یک کارمند جدید به نام استفن که سیاه پوست بریتانیایی است و با مادرش دلیا که به عنوان پرستار کار می کند زندگی می کند، کار جدید خود را در سینما آغاز می کند. هیلاری و استفن رابطه خود را آغاز می کنند. این زوج برای مقابله با نژادپرستی که استفن از برخی افراد محلی تجربه می کند و همچنین روابط گذشته هیلاری مشکل است. بعداً مشخص شد که هیلاری مدتی را در یک بیمارستان روانی گذرانده است زیرا افسردگی او منجر به تغییرات خلقی می شود و باعث می شود او مرخصی بگیرد. این به اوج خود می رسد که هیلاری در خلال نمایش ارابه های آتش، رابطه خود با دونالد را برای همسرش برندا فاش می کند.

دانلود زیرنویس فیلم امپراتوری نور ۲۰۲۲ استفن سعی می کند به هیلاری کمک کند اما پلیس به آپارتمان او حمله می کند و او از هم جدا می شود. هیلاری در نهایت به سر کار باز می گردد، اما شاهد حمله سه عضو جبهه ملی به استفن و بستری شدن در بیمارستان با جراحات شدید بود. هیلاری در طول دوران نقاهت او را ملاقات می کند و مادر استفن فاش می کند که استفن اغلب به او فکر می کند. هیلاری که هرگز یک فیلم کامل را در سینما تماشا نکرده است، از پروژکتور، نورمن، می خواهد که فیلمی را که او انتخاب کرده است، به او نشان دهد و او فیلم Being There را نمایش می دهد. پس از اینکه استفن از بیمارستان مرخص شد، برای تحصیل در رشته معماری در دانشگاه بریستول پذیرفته شد. هیلاری تمایلی به خداحافظی درست ندارد، اما در آخرین لحظه بر این مشکل غلبه می کند و او را در آغوش می گیرد و برایش آرزوی موفقیت می کند.

زیرنویس فیلم Empire of Light 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Empire of Light 2022 در آوریل ۲۰۲۱ اعلام شد که سام مندز فیلم بعدی خود را تنظیم کرده است که نویسندگی و کارگردانی آن را خودش در Searchlight Pictures انجام خواهد داد. اولیویا کولمن در حال مذاکره با بازیگر بود و راجر دیکینز به عنوان فیلمبردار معرفی شد. کولمن در جولای تایید شد و مایکل وارد نیز به بازیگران پیوست. در ماه دسامبر، کالین فرث، توبی جونز، کریستال کلارک و تانیا مودی به بازیگران اضافه شدند. بازی تام بروک و هانا اونسلو در اواخر فوریه تایید شد. ترنت رزنور و آتیکوس راس موسیقی متن فیلم را ساخته اند.

زیرنویس Empire of Light 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم امپراتوری نور ۲۰۲۲ این فیلم نقدهای متفاوت تا متوسطی را دریافت کرده است. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۲۱۰ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۷ از ۱۰، ۴۵% محبوبیت دارد. اجماع منتقدان این سایت می‌گوید: «امپراتوری نور شامل چند بازی خوب و چند درخشش است، اما این ادای احترام به جادوی سینما به‌طور ناامیدکننده‌ای پیش پا افتاده است». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۴۸ منتقد، میانگین وزنی ۵۴ از ۱۰۰ امتیاز را به دست آورده است که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. یک نقد مثبت تر در گاردین می گوید که این فیلم یک “درام تند و شگفت انگیز” بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.