تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 11:40
168 بازدید
کد خبر : 196568

دانلود زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022

دانلود زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022

دانلود زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور یک فیلم فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دیوید یتس بر اساس فیلمنامه ای از جی کی رولینگ و استیو کلاوز است. این فیلم دنباله فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts،

دانلود زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور یک فیلم فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دیوید یتس بر اساس فیلمنامه ای از جی کی رولینگ و استیو کلاوز است. این فیلم دنباله فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts، و یازدهمین فیلم در فرانچایز دنیای جادوگران است. از بازیگران آن می توان به ادی ردمین، جود لاو، ازرا میلر، دن فوگلر، آلیسون سودول، کالوم ترنر، جسیکا ویلیامز، کاترین واترستون و مدز میکلسن اشاره کرد. داستان فیلم چندین سال پس از وقایع قبلی خود می‌گذرد و آلبوس دامبلدور را می‌بیند که نیوت اسکامندر و متحدانش را مأموریت می‌دهد تا آنها را به قلب ارتش جادوگر تاریک گلرت گریندل والد ببرد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/fantastic-beasts-the-secrets-of-dumbledore-2022/

CoverCity - DVD Covers & Labels - Fantastic Beasts: The Secrets of  Dumbledore (2022)

زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 در Kweilin، چین در دهه ۱۹۳۰، نیوت اسکامندر به یک qilin، موجودی جادویی که می تواند به روح فرد و همچنین آینده نگاه کند، کمک می کند تا زایمان کند. همکاران گلرت گریندل والد به رهبری کریدنس باربون به مادر حمله کرده و او را می کشند و نوزاد را می ربایند. گریندل والد متعاقباً این موجود را می‌کشد تا از توانایی خود در پیش‌شناخت استفاده کند. با این حال، بدون اطلاع آنها; قیلین دوقلوهایی به دنیا آورده است که نیوت کوچکتر از آنها را نجات می دهد.

آلبوس دامبلدور که نمی تواند به دلیل خون ریزی با گریندل والد مبارزه کند، نیوت، برادرش تسئوس، جادوگر آمریکایی اولالی “لالی” هیکس، جادوگر سنگالی-فرانسوی یوسف کاما و نومج آمریکایی جاکوب کوالسکی را به خدمت می گیرد تا نقشه گریندل والد برای تسلط بر جهان را خنثی کند. یوسف کاما به عنوان جاسوس در حلقه درونی گریندل والد کاشته می شود و بقیه گروه به برلین آلمان فرستاده می شوند. در آنجا، گروه شاهد است که چگونه گریندل والد توسط کنفدراسیون بین المللی جادوگران (ICW) از همه اتهامات تبرئه می شود و متعاقباً برای دفتر عالی ماگوامپ نامزد می شود. یاران گریندل والد که وزارت جادوی آلمان را تضعیف کرده اند، تئوس را دستگیر می کنند و قصد دارند یکی از رقبای گریندل والد، نامزد برزیلی، ویکنسیا سانتوس را ترور کنند. دامبلدور وظایف بعدی خود را به نیوت و لالی می دهد: نجات تسئوس و توقف ترور. در حالی که نیوت برادرش را از ارکستاگ، زندان مخفی جادوگران آلمانی نجات می دهد، لالی و ژاکوب تلاش برای ترور را خنثی کردند. جیکوب متعاقباً به خاطر تلاش برای کشتن گریندل والد متهم می شود و او و لالی به سختی فرار می کنند و به گریندل والد انگیزه ای می دهد تا دنیای جادوگران را در مقابل دنیای ماگل قرار دهد.

در همین حال، گریندل والد کریدنس را برای ترور دامبلدور فرستاده است. کریدنس، که قبلاً نام تولد او اورلیوس دامبلدور فاش شده بود، همچنین مشخص شد که پسر نامشروع برادر دامبلدور، ابرفورث است، و دامبلدور به سرعت برادرزاده خود را شکست داد.

رهبران دنیای جادوگران در بوتان، در اتاق مجیستریال جادوگری باستانی گرد هم می آیند، جایی که موگوامپ عالی جدید قرار است بر اساس سنت باستانی انتخاب شود که شایسته یافتن توسط یک قیلین است، که به کسانی که قلب پاک دارند تعظیم می کند. گریندل والد با استفاده از نکرومانس برای احیای قیلینی که قبلاً کشته بود، در مراسم Walk of the Quilin به او تعظیم می کند و بدین ترتیب انتخابات را دستکاری می کند. او بلافاصله به همه ماگل ها اعلام جنگ می کند و جیکوب را به خاطر تلاش برای ترور او شکنجه می دهد. با این حال، کریدنس، کوئینی گلدشتاین و نیوت او را افشا می کنند. کیلین بازمانده تولید می شود که متعاقباً به دامبلدور و بعداً سانتوس تعظیم می کند. گریندل والد عصبانی شده سعی می کند کریدنس را بکشد که توسط آلبوس و آبرفورث نجات می یابد. این باعث شکسته شدن خونی می شود که دامبلدور را از حمله به گریندل والد باز می داشت و نبردی را بین این دو در بعد دیگری آغاز می کرد. گریندل والد در حال مبارزه تا بن بست در نهایت عقب نشینی می کند.

پس از آن، یک کریدنس در حال مرگ توسط آبرفورث پذیرفته شد و به خانه بازگشت. جیکوب و کوئینی در نانوایی اولی ازدواج می کنند و بیشتر اعضای گروه و تینا گلدشتاین در آن حضور دارند. دامبلدور از روی نیمکت نگاه می‌کند و به طور خلاصه از نیوت تشکر می‌کند، قبل از اینکه به تنهایی تا شب حرکت کند.

Fantastic Beasts : The Secrets Of Dumbledore (2022) Annoucement Teaser -  YouTube

زیرنویس Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 در اکتبر ۲۰۱۴، Warner Bros. Pictures این فیلم را “حداقل” به عنوان یک سه گانه اعلام کرد که قسمت سوم آن در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. در جولای ۲۰۱۶، کارگردان دیوید یتس تایید کرد که جی کی رولینگ ایده هایی برای فیلمنامه فیلم سوم دارد.

در اکتبر ۲۰۱۶، گزارش شد که سری فیلم‌های Fantastic Beasts شامل پنج فیلم می‌شود و ادی ردمین برای بازی در نقش اصلی نیوت اسکامندر، با تهیه‌کنندگان رولینگ، دیوید هیمن، استیو کلاوز و لیونل ویگرام، به همه فیلم‌ها بازمی‌گردد. در نوامبر ۲۰۱۶، ییتس فاش کرد که کارگردانی هر پنج فیلم را برعهده خواهد داشت و اظهار داشت: “من عاشق ساختن فیلم هستم و تیم بزرگی دارم که همه آنها مانند خانواده هستند.”

در اکتبر ۲۰۱۸، جانی دپ اشاره کرد که ممکن است برای به تصویر کشیدن گلرت گریندل والد برای سومین فیلم بازگردد، که فیلمبرداری آن از اواسط سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. در نوامبر ۲۰۱۹، برادران وارنر با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی مکان فیلم را در برزیل، آغاز تولید بهار ۲۰۲۰، اعلام کرد و اینکه استیو کلاوز، که پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس در فیلم های هری پاتر خدمت کرده بود، به عنوان همکار به پروژه پیوسته است. نویسنده.

در ۷ فوریه ۲۰۱۹، مشخص شد که فیلم در دهه ۱۹۳۰ می گذرد، داستانی که منجر به درگیری دنیای جادوگران در جنگ جهانی دوم و کاوش در جوامع جادویی در بوتان، آلمان و چین می شود، علاوه بر مکان هایی که قبلا ایجاد شده بود از جمله ایالات متحده و بریتانیا.

در مارس ۲۰۲۰، جود لا، جانی دپ، ازرا میلر، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالوم ترنر، کاترین واترستون و جسیکا ویلیامز مشخص شد که در کنار ردمین نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند.

در نوامبر ۲۰۲۰، دپ پس از درخواست استعفای برادران وارنر به دلیل تبلیغات منفی ناشی از پرونده افترا، Depp v News Group Newspapers Ltd.   اعلام کرد که نقش خود را در نقش گریندل والد مجدداً بازی نخواهد کرد. دپ پس از شروع تولید در سپتامبر ۲۰۲۰، تنها یک صحنه را در لندن فیلمبرداری کرد و در قراردادش شرط شده بود که بدون در نظر گرفتن اینکه فیلم تمام شده باشد یا خیر، به او دستمزد پرداخت شود. طبق گزارشات، حقوق دپ بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون دلار بود. در ۲۵ نوامبر، برادران وارنر اعلام کرد که مدز میکلسن جایگزین دپ در نقش گریندل والد خواهد شد.

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022) - IMDb

قرار بود عکاسی اصلی در ۱۶ مارس ۲۰۲۰ آغاز شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 در همان روز به تعویق افتاد. فیلمبرداری به طور رسمی در ۲۰ سپتامبر آغاز شد، با اقدامات احتیاطی ایمنی برای ایمن نگه داشتن بازیگران و خدمه از COVID-19.  در ۳ فوریه ۲۰۲۱، فیلمبرداری در استودیوی برادران وارنر، لیوسدن در بریتانیا پس از مثبت شدن آزمایش COVID-19 یکی از خدمه متوقف شد. آهنگساز جیمز نیوتن هاوارد در اواخر همان ماه تایید کرد که تولید فیلمبرداری به پایان رسیده است.

در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱، اعلام شد که عنوان فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore خواهد بود. در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱، یک تبلیغ تبلیغاتی توسط برادران وارنر به عنوان جشن بیستمین سالگرد دنیای جادوگران منتشر شد که کلیپ هایی از فیلم ها و رویدادهای قبلی این مجموعه را نشان می داد و با یک تیزر سریع برای فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore پایان می یافت. ، همچنین اعلام کرد که یک تریلر کامل دوشنبه آینده منتشر خواهد شد. تریلر رسمی فیلم به طور رسمی در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد و یک پوستر تیزر هفته بعد منتشر شد.

در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲، ۱۸ پوستر با شخصیت های فیلم به صورت آنلاین منتشر شد. دومین تریلر در روز پنجشنبه، ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ توسط جود لاو بازیگر از طریق رسانه های اجتماعی فیلم منتشر شد، اما بعداً به تعویق افتاد. تریلر در نهایت در ۲۸ فوریه به همراه پوستر رسمی فیلم منتشر شد.  فیلمنامه رسمی جلد سخت طراحی شده توسط MinaLima در ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲، سه ماه پس از اکران فیلم در سینما منتشر خواهد شد.

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore اولین نمایش جهانی خود را در سالن رویال فستیوال لندن در ۲۹ مارس ۲۰۲۲ برگزار کرد. این فیلم در ۸ آوریل ۲۰۲۲ در بریتانیا اکران شد و در ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ در ایالات متحده اکران خواهد شد. این فیلم برای پخش در HBO Max 45 روز پس از اولین نمایشش برنامه ریزی شده است.

این فیلم ابتدا قرار بود در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود، اما پس از جدایی دپ، تغییر نقش او با میکلسن و همه‌گیری COVID-19، برادران وارنر اکران را به ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ تغییر داد. در سپتامبر ۲۰۲۱، اکران فیلم سه ماه زودتر به ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. بعداً اعلام شد که این فیلم یک هفته زودتر در بریتانیا و ایرلند در ۸ آوریل ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.