تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:48
169 بازدید
کد خبر : 208470

دانلود زیرنویس فیلم Father Goose 1964 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Father Goose 1964 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Father Goose 1964 زیرنویس فیلم پدر غاز یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی محصول ۱۹۶۴ تکنیکالر است که در جنگ جهانی دوم با بازی کری گرانت، لزلی کارون و ترور هاوارد اتفاق می‌افتد. این عنوان از “Mother Goose” گرفته شده است، نام رمزی که به شخصیت گرانت اختصاص داده شده است. این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Father Goose 1964 زیرنویس فیلم پدر غاز یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی محصول ۱۹۶۴ تکنیکالر است که در جنگ جهانی دوم با بازی کری گرانت، لزلی کارون و ترور هاوارد اتفاق می‌افتد. این عنوان از “Mother Goose” گرفته شده است، نام رمزی که به شخصیت گرانت اختصاص داده شده است. این فیلم بر اساس داستانی A Place of Dragons نوشته سانفورد بارنت برنده اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد. آهنگ “Pass Me By” توسط Cy Coleman و Carolyn Leigh را معرفی کرد که بعدا توسط پگی لی، فرانک سیناترا و دیگران ضبط شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Father Goose 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Father Goose 1964 در حالی که نیروی دریایی سلطنتی استرالیا سالمائوا را در فوریه ۱۹۴۲ قبل از تهاجم ژاپنی ها تخلیه می کند، فرمانده فرانک هاتون یک دوست قدیمی، ساحل نشین آمریکایی، والتر اکلند را وادار می کند تا به نگهبان ساحل برای متفقین تبدیل شود. هاتون اکلند را به جزیره متروکه ماتالاوا اسکورت می کند تا مراقب هواپیماهای ژاپنی باشد. برای اطمینان از اینکه اکلند در جای خود باقی می‌ماند، هاتون مراقب است که کشتی‌اش «به‌طور تصادفی» سوراخی را در پرتاب اکلند در حین حرکت ایجاد کند، بنابراین تنها قایق او یک قایق مفید است. برای انگیزه دادن به اکلند، هاتون از خدمه خود می خواهد بطری های ویسکی را در اطراف جزیره مخفی کنند و به هر هواپیمای مشاهده شده (پس از تایید آن) با راهنمایی به یکی از بطری ها پاداش می دهد.

دانلود زیرنویس فیلم پدر غاز ۱۹۶۴ در نهایت، هاتون جایگزینی به اکلند پیشنهاد می‌کند (در واقع یکی دیگر از ناظران ساحلی که نیاز به نجات دارد)، اما اکلند باید او را از جزیره باندی در نزدیکی خود با قایق نجات دهد. او در عوض هشت غیرنظامی را پیدا می‌کند که در آنجا گیر افتاده‌اند و از راباول فرار کرده‌اند: کاترین فرنو زن فرانسوی و هفت دختر دانش‌آموز جوان (چهار انگلیسی، دو فرانسوی و یک استرالیایی) تحت مراقبت او. او به او اطلاع می دهد که مردی که برایش آمده بود در یک حمله هوایی کشته شد. اکلند با اکراه مهمانی را با خود به ماتالاوا می برد، اما هیچ راه امنی برای تخلیه آنها وجود ندارد.

زیرنویس فیلم Father Goose 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس Father Goose 1964 فرنوی سخت کوش بارها و بارها با اکلند بی حیا و بی تربیت درگیر می شود. آنها یکدیگر را به ترتیب “خانم گودی دو کفش” و “یک جانور گستاخ، بد دهان، مست و کثیف” صدا می زنند. با این حال، در پایان، او با او و دختران سازگار می شود و اکلند مجبور می شود یکی از دختران آسیب دیده دوباره صحبت کند. فرنو متوجه می شود که اکلند قبل از اینکه خسته شود و زندگی در اقیانوس آرام جنوبی را انتخاب کند معلم تاریخ بوده است. پس از آن، اکلند از فرنو مراقبت می کند، زیرا آنها به اشتباه فکر می کنند او توسط یک مار کشنده گزیده شده است. بدون هیچ کاری دیگر به او ویسکی می دهد. او مست می شود و آزادانه صحبت می کند.

این زوج که اکنون عاشق شده اند، قرار می دهند تا توسط یک کشیش نظامی از طریق رادیو ازدواج کنند، اما نزاع توسط یک هواپیمای ژاپنی مراسم را قطع می کند.

زیرنویس فیلم پدر غاز ۱۹۶۴ از آنجایی که آنها شناسایی شده اند، هاتون یک زیردریایی آمریکایی به نام یو اس اس سیلفین را می فرستد تا آنها را بگیرد، اما ابتدا یک قایق گشتی دشمن ظاهر می شود. فرنو و دختران مدرسه‌ای را در قایق خود رها می‌کند، اکلند پرتاب تعمیر شده‌اش را به بیرون می‌برد تا کشتی ژاپنی را فراتر از صخره‌های اطراف فریب دهد تا زیردریایی بتواند آن را اژدر کند. ژاپنی ها پرتاب را غرق می کنند، اما زیردریایی قایق گشت را غرق می کند. یک اکلند مجروح نشده، همسرش و دختران را می گیرند.

زیرنویس Father Goose 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس پدر غاز ۱۹۶۴ اس. اچ. بارنت، پیتر استون و فرانک تارلوف برنده اسکار بهترین نویسندگی، داستان و فیلمنامه شدند که مستقیماً برای نمایش فیلم نوشته شده بود. تد جی کنت نامزد بهترین تدوین فیلم و والدون او واتسون برای بهترین صدا شدند. این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم موزیکال/کمدی گلدن گلوب ۱۹۶۵ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.