تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:19
152 بازدید
کد خبر : 207339

دانلود زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 زیرنویس فیلم مرثیه مبارزه یک فیلم ژاپنی محصول سال ۱۹۶۶ به کارگردانی سیجون سوزوکی است. فیلمساز کانتو شیندو فیلمنامه را از رمان تاکاشی سوزوکی اقتباس کرده است. این فیلم همچنین با عناوین مرثیه خشونت، مرثیه به خشونت، مرثیه ای برای نزاع و جنگجوی متولد شده در جشنواره ها و

دانلود زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 زیرنویس فیلم مرثیه مبارزه یک فیلم ژاپنی محصول سال ۱۹۶۶ به کارگردانی سیجون سوزوکی است. فیلمساز کانتو شیندو فیلمنامه را از رمان تاکاشی سوزوکی اقتباس کرده است. این فیلم همچنین با عناوین مرثیه خشونت، مرثیه به خشونت، مرثیه ای برای نزاع و جنگجوی متولد شده در جشنواره ها و دوره های گذشته به نمایش درآمده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 کیروکو نانبو (هیدکی تاکاهاشی) یک نوجوان کاتولیک است که در سال ۱۹۳۵ در بیزن، اوکایاما در یک مدرسه راهنمایی نظامی با ابزار نظامی تحصیل می کند. او که در یک پانسیون زندگی می کند، شیفته دختر عفیف صاحبخانه اش، میچیکو (Junko Asano) شده است. نانبو که به دلیل فشار همسالان، خجالتی بودن و احساس گناه کاتولیک قادر به بیان احساسات خود یا فرونشاندن میل جنسی خود با خودارضایی نیست، به تنها راه خروجی که در دسترس او باقی مانده است روی می آورد: خشونت دیوانه و وحشیانه.

دانلود زیرنویس فیلم مرثیه مبارزه ۱۹۶۶ نانبو که زیر بال لاک پشت (Yûsuke Kawazu) گرفته می شود، نحوه مبارزه را از طریق یک رژیم آموزشی پیچیده آموزش می دهد. او سپس به یک باند مدرسه به نام OSMS می پیوندد. درگیری بین رهبر باند تاکوان (میتسو کاتائوکا) و لاک پشت با غصب رهبری OSMS توسط نانبو به پایان می رسد. با تنظیم یک مانیفست تهاجمی تر از نقض فعالانه همه قوانین مدرسه، و اجتناب از دختران به طور کامل، او با گروهبان تمرین مدرسه برخورد می کند و به حالت تعلیق درآمده است. لاک پشت از طرف نانبو با مدیریت مدرسه صحبت می کند که در نتیجه هر دو دانش آموز اوکایاما را ترک کردند و میچیکو را پشت سر گذاشتند.

زیرنویس فیلم Fighting Elegy 1966 - بلو سابتایتل

زیرنویس Fighting Elegy 1966 فوکوشیما که اکنون در آیزوواکاماتسو زندگی می کند، با عمه و عمویش نانبو دوباره در مدرسه ثبت نام می کند، اما ضعف همکلاسی هایش او را پس زده است. او یک گروه جدید تشکیل می دهد و درگیری های شدید با یک باند محلی آغاز می شود. میچیکو برای خداحافظی با نانبو ملاقات می کند و به او می گوید که تصمیم گرفته است به صومعه ای بپیوندد زیرا قادر به بچه دار شدن نیست. او بعداً توسط سربازان در حال راهپیمایی راهپیمایی می شود. نانبو که به اوج رسیده است، پوستری را برای فعال سیاسی (زندگی واقعی) رادیکال، ایکی کیتا (هیروشی میدوریگاوا)، که برای مدت کوتاهی در یک چایخانه ملاقات کرده بود، می بیند، و با نشاط دوباره برای پیوستن به رویدادهای نی نیروکو جیکن

زیرنویس فیلم مرثیه مبارزه ۱۹۶۶ بیشتر فیلم در سبکی کمیک و حتی می‌توان گفت کمیک، از جمله سکانس‌هایی از مبارزات هنرهای رزمی انجام می‌شود. تکنیک‌های ویرایش نوآورانه («پرش‌های غیرمعمول») نیز به کار گرفته شده‌اند. اما خلق و خوی در دقایق پایانی تغییر می کند، ستونی از سربازان راهپیمایی که بی رحمانه از کنار میچیکو می گذرند، نمادی از خلق و خوی فزاینده میلیتاریسم است که دهه ۱۹۳۰ به سمت جنایات ژاپنی در سرزمین های اشغالی چین و خود جنگ جهانی دوم پیش می رود. وقتی کیروکو و دوستش از کودتای کودتا در توکیو مطلع شدند (حادثه ۲۶ فوریه که قبلا ذکر شد)، تصمیم می گیرند برای شرکت به آنجا بروند. آنها در کدام طرف خواهند جنگید، نظم مستقر یا شورشیان؟ خوانندگان رمان متوجه خواهند شد، اما تماشاگران سینما نه، زیرا دنباله برنامه ریزی شده محقق نشد.

زیرنویس Fighting Elegy 1966 - بلو سابتایتل

زیرنویس مرثیه مبارزه ۱۹۶۶ وقایع فیلم تنها نیمه اول رمانی را که بر اساس آن ساخته شده بود، پوشش می دهد. سوزوکی برای دنباله‌ای که نیمه‌ی دوم داستان را پوشش می‌دهد، برنامه‌ریزی کرده بود، و در نوشتن فیلمنامه آن مشارکت داشت، اما پس از فیلم بعدی‌اش، Branded to Kill، اخراج شد و پروژه وارد برزخ توسعه شد. در کتاب نانبو به ارتش می‌پیوندد، به جنگ چین می‌رود و کشته می‌شود.

فیلم Fighting Elegy توسط سیجون سوزوکی برای فیلم Nikkatsu کارگردانی شد. سوزوکی فعالانه نیککاتسو را تشویق کرد تا حقوق رمان تاکاشی سوزوکی را خریداری کند. این فیلم توسط فیلمساز کانتو شیندو اقتباس شده است. سوزوکی آزادی های زیادی را با فیلمنامه به دست آورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.