تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:34
159 بازدید
کد خبر : 207421

دانلود زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 زیرنویس فیلم آیا زمستان را به خاطر دارید؟ یک فیلم درام عاشقانه هندی به زبان تلوگو به کارگردانی ناگاشکار است. بازسازی فیلم کانادایی ۲۰۲۰ Love Mocktail، با بازی Satyadev Kancharana و Tamannaah. خلاصه داستان یک کارمند نرم افزار میانسال را دنبال می کند که در تلاش برای یافتن عشق

دانلود زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 زیرنویس فیلم آیا زمستان را به خاطر دارید؟ یک فیلم درام عاشقانه هندی به زبان تلوگو به کارگردانی ناگاشکار است. بازسازی فیلم کانادایی ۲۰۲۰ Love Mocktail، با بازی Satyadev Kancharana و Tamannaah. خلاصه داستان یک کارمند نرم افزار میانسال را دنبال می کند که در تلاش برای یافتن عشق واقعی خود چندین دلشکستگی را تحمل می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 تولید خود را در آگوست ۲۰۲۰ آغاز کرد. این فیلم از فوریه ۲۰۲۲ چندین بار به تعویق افتاد. در نهایت، فیلم در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد.

زیرنویس فیلم Gurthunda Seethakalam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Gurthunda Seethakalam 2022 بازسازی تلوگوی فیلم کانادایی ۲۰۲۰ Love Mocktail است. این فیلم به طور رسمی در آگوست ۲۰۲۰ اکران شد، با برنامه دوم در حیدرآباد در دسامبر ۲۰۲۰. مگا آکاش و کاویا شتی نیز برای این فیلم بازیگر شدند.

زیرنویس Gurthunda Seethakalam 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم آیا زمستان را به خاطر دارید؟ ۲۰۲۲ گورتوندا سیتاکلام چندین بار به تعویق افتاد. پیش از این قرار بود این فیلم در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران شود. ابتدا قرار بود این فیلم در فوریه ۲۰۲۲ اکران شود. بعداً چندین بار به ژوئن ۲۰۲۲، ژوئیه و آگوست ۲۰۲۲ عقب انداخته شد. در نهایت، فیلم در تاریخ اکران شد. ۰۹ دسامبر ۲۰۲۲.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.