تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:48
150 بازدید
کد خبر : 208469

دانلود زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 یک فیلم ترسناک بدن ماوراء الطبیعه محصول ۲۰۲۲ است به کارگردانی و نویسندگی مشترک میشل گارزا سرورا در اولین کارگردانی فیلم بلند خود. ناتالیا سولیان در نقش والریا، زنی باردار که خود را در معرض تهدید نیروهای غیبی قرار می دهد، بازی می کند. در کنار سولیان،

دانلود زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 یک فیلم ترسناک بدن ماوراء الطبیعه محصول ۲۰۲۲ است به کارگردانی و نویسندگی مشترک میشل گارزا سرورا در اولین کارگردانی فیلم بلند خود. ناتالیا سولیان در نقش والریا، زنی باردار که خود را در معرض تهدید نیروهای غیبی قرار می دهد، بازی می کند. در کنار سولیان، بازیگران فیلم شامل آلفونسو دوسال، مایرا باتالا، مرسدس هرناندز، سونیا کوو و آیدا لوپز هستند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره Tribeca در نیویورک در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از بخش “نیمه شب” جشنواره انجام داد.
این فیلم قرار است در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ توسط XYZ Films در آمریکای شمالی اکران شود. در ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ در پلتفرم VOD Shudder اکران خواهد شد.

زیرنویس فیلم Huesera: The Bone Woman 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Huesera: The Bone Woman 2022 در وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes، Huesera بر اساس ۳۷ بررسی، با میانگین امتیاز ۷.۸۰/۱۰، دارای ۹۷ درصد تأییدیه است. اجماع آن به این شرح است: «هوسرا یک ترسناک بدن استخوان‌گیر، به طرفداران این ژانر دیدگاهی پیچیده در مورد «وقتی انتظار دارید چه چیزی را انتظار داشته باشید» ارائه می‌کند.
مانوئل بتانکور، از Variety، Huesera را “گاهی به طرز وحشتناکی وحشتناک” نامید و نوشت که “به ندرت [متوسل] به ترس‌های پرش می‌شود” و در عوض بر “تصاویر آزاردهنده فزاینده” و طراحی صدا تکیه می‌کند. بتانکور نتیجه گرفت: «افسانه‌ای از مادری مدرن، ایده‌های فمینیستی آهکی درباره خانه‌داری و عاملیت زنان، هوسرا یک چرخش الهام‌گرفته از مردم مکزیکی بر روی آثار کلاسیک ترسناکی مانند «بابادوک»، «ارثی»، «بچه رزماری» و «مانراهای بویاس» ارائه می‌کند. ناتالیا وینکلمن از نیویورک تایمز، بازی سولین، ترکیب فیلم و مضامین آن را ستود و نوشت که فیلم «این ایده تحریک‌آمیز را مطرح می‌کند که مادر شدن می‌تواند شبیه به یک نفرین باشد […] فیلم – مانند بسیاری از آثار بزرگ بینایی لعنت بر مقیاس – تقریباً خود جن گیری است که هیاهو و پیش پاافتادگی را از بین می برد تا حقایق خام را افشا کند.

زیرنویس Huesera: The Bone Woman 2022 - بلو سابتایتل

مایکل گینگولد از Rue Morgue نوشت که این فیلم “زیرژانر ترس از بارداری را معکوس می کند […] در حالی که انتظارات یک قطعه ژانری را نیز برآورده می کند” و فیلم را “یک دستاورد منحصر به فرد در صحنه ترسناک بین المللی” نامید. مگان ناوارو، در نقد فیلم Bloody Disgusting، کارگردانی گارزا سرورا را ستود و نوشت که “درک محکم او از تصویرسازی و تنش‌سازی متمرکز و موثر است و از ترس برای ایجاد همدردی با دقت لیزری استفاده می‌کند. حتی اگر انکار والریا او را مجبور کند. چند قدم پشت سر بیننده، اولین بازی قدرتمند سرورا شما را در کابوس والریا غرق می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.